Icodden. Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når jeg skal starte opp PM kommer det opp en feil melling som vist på vedlagt bilde. Hva er feil? Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Huske jeg fikk akkurat samme feilmelding. Tror det skyltes at jeg hadde en Ext3 partisjon på den eksterne disken min. Om du har noe ekstern disk eller minnepenn koblet i. Ta dem ut og start PartitionMagic på nytt Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Har en ekstern harddisk, men den er koblet fra nå og det fynker forsatt ikke. Finns det andre program jeg kan prøve? Endret 2. september 2007 av -Jon-Arne- Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har en ekstern harddisk, men den er koblet fra nå og det fynker forsatt ikke.Finns det andre program jeg kan prøve? 9409076[/snapback] Det spørs hva du skal gjøre. Windows har noe innebygd, men vett ikke om det dekker dine behov. Høreklikk på min datamaskin, velg behandle og så Diskbehandling Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Prøvde et annet program og denne feil mellingen kom opp: Hvordan retter jeg opp i feilen? Endret 2. september 2007 av -Jon-Arne- Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Last ned en bootCD med GParted. http://gparted.sourceforge.net/download.php Boot på CDen og gjør de endringene du vil, mye tryggere enn å gjøre det inneifra Windows. Lenke til kommentar
Icodden. Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 OK, skal jeg bare brenne ut bz2 filen på en cd? Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei. Jeg vet ikke hvor du fant den bz2 fila, men her er iallefall link til den fila du skal brenne som Image på CD: http://downloads.sourceforge.net/gparted/g...09&big_mirror=0 Det er vel det beste partisjoneringsprogrammet jeg har prøvd som gjør det jeg vil uten noe tull. Er glad for at jeg slutta med Partition Magic. Last ned LiveCD`en til Gparted du, så blir du nok fornøyd og det programmet fungerer bra og jeg har ikke opplevd noe tull med det enda. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 last ned gparted og brenn det til cd/dvd , så booter du opp derfra, EDIT: ops var allerede postett :S Lenke til kommentar
Dabola Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Enig med wil. GParted er det optimale verktøyet for partisjonering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå