koda Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nå tok min vifteløse Thermaltake kvelden, men jeg får ikke sendt den inn fordi jeg ikke husker hvilken nettbutikk jeg har kjøpt den fra:( Jeg har sjekket e-posten min og søkt på nettet (men den er ikke kjøpt hos Komplett, ramstaddata, mamut eller nicsdata)...andre forslag?? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Den sa litt gammel ut, sikker pa at du far den pa garantien? http://netshop.no ? Lenke til kommentar
pelle.c Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nå tok min vifteløse Thermaltake kvelden, men jeg får ikke sendt den inn fordi jeg ikke husker hvilken nettbutikk jeg har kjøpt den fra:(Jeg har sjekket e-posten min og søkt på nettet (men den er ikke kjøpt hos Komplett, ramstaddata, mamut eller nicsdata)...andre forslag?? 9408873[/snapback] kjøpte min på digital impuls... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 F.eks PSData har jo alltid forhandlet Thermaltake. Lenke til kommentar
koda Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Ah, det var psdata ja. Kjøpte den for under 2 år siden, så regner med at det går på garantien. Lenke til kommentar
koda Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Får denne i erstatnig (med mulighet for både vifteløs og vifte); Thermaltake 520W/380W Psdata=bra service:) Endret 18. oktober 2007 av koda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå