firkantsopp Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 http://www.dagbladet.no/kultur/2007/08/28/510308.html For en syk verden vi lever i! Ærlig talt, muslimer, hvor svake og barnslige er dere egentlig? Her tegner en svenske Muhammed, og dere flyr i gatene og brenner flagg og roper om blodhevn! Fy faen for noen skammelige og latterlige vesener! Dere kan ikke kontrollere hva vi tegner i et fritt demokrati i vesten. Vi har våre verdier og vår humor. Hold dere gjerne til overtro, steining og sharia-lover, men ikke forvent at vi skal gjøre det samme. Tapere. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Flott at du drar alle muslimer over en kam. Det handler om respekt, men regner med du ikke vet hva det betyr. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Flott at du drar alle muslimer over en kam. Det handler om respekt, men regner med du ikke vet hva det betyr. 9408914[/snapback] "Det handler om respekt!" Kjeft a! Du snaker jo som en muslim sjøl. HVA er det som handler om respekt? Ikke denne saken i hvert fall. Nei, jeg drar ikke alle muslimer over en kam, kun disse muslimene som ikke tåler at vi tegner Muhammed. De kan få tegne Jesus så mye de vil der nede. Endret 2. september 2007 av firkantsopp Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Pass språkbruken din (gammel er du..12 år?) Så klart må vi repektere det når muslimer klikker på det, noe kan mann tulle med og noe kan mann ikke tulle med. Er snakk om fornuft. Bare idiotisk stunt for å skape mer hat mellpm muslimer og kristne spør du meg. Neida, drar ikke alle muslimer over en kam. Og jeg er julenissen. Endret 2. september 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Pass språkbruken din (gammel er du..12 år?)Så klart må vi repektere det når muslimer klikker på det, noe kan mann tulle med og noe kan mann ikke tulle med. Er snakk om fornuft. Bare idiotisk stunt for å skape mer hat mellpm muslimer og kristne spør du meg. Neida, drar ikke alle muslimer over en kam. Og jeg er julenissen. 9408999[/snapback] Sikkert eldre enn deg, din baby! Haha, du bøyer av for religiøse krav, hva? Du hadde vel respektert det om jeg klikka på karikaturtegninger av min Gud Jens Stoltenberg i VG, ikke sant?? Neida, grunnen til at du respekterer galskapen, er at mange står samlet om den. Når mange personer er gale, kalles de ikke lenger gale, men religiøse. Og da skal man ha respekt for dem. Jeg blir kvalm. Skal man ikke ha lov til å tegne Muhammed, har det gått for langt. Det finnes grenser for hvor mye tullball vi skal finne oss i. Endret 2. september 2007 av firkantsopp Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Sikkert eldre enn deg, din baby! Haha, du bøyer av for religiøse krav, hva? Du hadde vel respektert det om jeg klikka på karikaturtegninger av min Gud Jens Stoltenberg i VG, ikke sant?? Neida, grunnen til at du respekterer galskapen, er at mange står samlet om den. Når mange personer er gale, kalles de ikke lenger gale, men religiøse. Og da skal man ha respekt for dem. Jeg blir kvalm. Skal man ikke ha lov til å tegne Muhammed, har det gått for langt. Det finnes grenser for hvor mye tullball vi skal finne oss i. 9409061[/snapback] Er ikke jeg som skriver som en drittunge, så ikke kom her og lek voksen takk. Utifra skrivemåten din så tipper jeg at du ikke er eldre enn 16 år. Mulig det er vanskelig for deg å skjønne dette: Men når noen folk lever for religionen og koranen/muhammed er det viktigste for dem, så må jeg bare respektere det. Jeg trenger ikke å like det, men jeg har såpass vett i huet (i motsetning til noen andre) at jeg ikke tråkker på deres følelser. Endret 2. september 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Ikke gjør narr av eller døm andre etter alderen. Hvor gammel er du selv lissom? Du er hjernevaske med regelen at man MÅ respektere religioner fordi det er viktig for enkelte. Når jeg ser hva religion skaper for faenskap i verden i dag, kan jeg bare ikke respektere det. Se, for faen: de sprenger hverandre i lufta og tar med seg andre i døden. Skal vi respektere religionen deres? Nope. Du svarte forresten ikke på spørsmålet mitt: Hvis Stoltenberg var min gud, synes du avistegnere skulle slutte å tegne han da? Endret 2. september 2007 av firkantsopp Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Har ikke gjort narr av deg, reagerte bare på skrivemåten din. Liker å diskutere saklig, ikke slik: kejfta, hahaha...det er lavmål. Så jeg er hjernevasket fordi jeg viser folk respekt? Den var ny må jeg si, kan du utdype det litt? Og du tror virkelig at de som sprenger seg i lufta og gjør alt annet som islam egentlig ikke står for er ordentlige muslimer? Kan du vise meg hvor i koranen det står at mann kan drepe/sprenge i filler uskyldige? Endret 2. september 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Respekt for mennesker er en ting, men andre mennesker kan ikke kreve å bestemme hva jeg skal tegne og ikke tegne. Islam er, som kristendommen, en religion som forsøker å kontrollere andre menneskers levesett. De må gjerne leve som de vil selv, men ikke prakke sine moralske retningslinjer over på andre. Jeg synes det er helt greit å tegne alle, og det bør muslimene akseptere. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Siden trådstarter starter med en grov generalisering kan jeg fortelle dere at slike starter fører til stengte tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg