Hosjkornæsj Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 I sommer ferien badet jeg med mobilen min ! Igår fikk jeg ny Jeg fikk med et micro SD kort, puttet den inn der jeg skal og alt gikk greit helt til jeg skulle taste inn min personlige kode ... Noen som vet? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du mener at det er en kode for å aktivere minnekortet? Sikker på at det ikke er PIN-koden? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Du mener at det er en kode for å aktivere minnekortet? Sikker på at det ikke er PIN-koden? 9408803[/snapback] Ja, jeg har prøvd PIN-koden Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvis det er en kode for å aktivere minnekortet, må den ha fulgt med "esken" eller "instruksjonsboka" som fulgte med da du kjøpte kortet. Hvis ikke, du kan jo prøve 1234 eller noe slikt? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hvis det er en kode for å aktivere minnekortet, må den ha fulgt med "esken" eller "instruksjonsboka" som fulgte med da du kjøpte kortet. Hvis ikke, du kan jo prøve 1234 eller noe slikt? 9408954[/snapback] Jeg har prøvd det, men omsider fant jeg noe som het "ENDRE PASSORD" også gjorde jeg det. Men nå står det: Noe gikk galt Din personlige kode: |_______________| Skal eg prøve å ringe netcom's kundetelefon ell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå