RattleBattle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva er egentlig poenget med det? Er det noe jeg har oversett? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg skjonner egentlig heller ikke det. Det kan jo vaere at tradstarter vil ha traden stengt, for det kommer andre a sier imot ham. (mener jeg har sett det en gang) men det or jo heller ikke vaere lov. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hello Ingen automatikk i at trådene blir stengt etter slike ønsker. Som oftest finner trådstarter en lik tråd og vil forsette der.(søk i forumet) Tråder som har allmen nytteverdi med givende diskusjon vil ikke bli stengt. ps. har dere noen konkrere tråder å henvise til? Endret 2. september 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Var en tråd nå nettopp på Linux/Unix-forumet. Ellers har det vært noen ganger hvor det har blitt stengt fordi trådstarter hadde fått svar på det h*n spurte om, og så står det at man kan rapportere tråden om man ønsker å låse opp tråden og legge til et innlegg. Ikke noen stor sak, men jeg tar ikke helt poenget. Endret 2. september 2007 av RattleBattle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg