Straits Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sitter på en 6 mnd gammel maskin som har fungert helt utmerket hele tiden fra jeg bygde den. Aldri hatt slike problemer som den kommer med nå hvertfall. Den kan finne på å henge, så jeg må restarte maskina på nytt, eller blåskjerm. til slutt fikk jeg ikke starta opp heller uten å har rørt noe i bios eller noe.. Så tok jeg ut en ram brikke og da fyra den opp igjen, så satt jeg den gamle inn igjen og da fungerte det også. Inne i windows xp har visse tekster blitt borte, sysmtem info (høyreklikk min datamaskin - egenskaper) står det bare navnet mitt og ikke noe om åssen system jeg sitter på. Skal jeg installere et program er teksten som forklarer hva jeg installerer også borte.. Spec's : AMD Athlon 64 5600 X2 - 8800GTS OC 320MB - Asus M2N32 Sli Deluxe - OCZ Nvidia SLI Ready XTC PC2-7200 2x1024MB Lenke til kommentar
Straits Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Formaterer og ser om det hjelper, gjor som regel susen det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå