Qwseyvnd Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har problemer med nettverk, jeg har 2 PC hjemme, men dette fungerer ikke . Har sjekket Hastigheten/status var OK. Det skjedde igår. Klarte ikke å dele skriveren HP DJ 720C...også internett. Nettverk min 3Com integrert 2nd PC nVidia integrert. Bruker nettverkskabel direkte. Lenke til kommentar
abene Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Du finner en del tips på windows.no. Men du forteller ikke hvilket OS du bruker. Det er mulig du må slette og reinstallere TCP/IP, jeg har selv erfart at det hjelper. Lenke til kommentar
sanel-vucko Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har problemer med nettverk, jeg har 2 PC hjemme, men dette fungerer ikke . Har sjekket Hastigheten/status var OK. Det skjedde igår. Klarte ikke å dele skriveren HP DJ 720C...også internett. Nettverk min 3Com integrert 2nd PC nVidia integrert. Bruker nettverkskabel direkte. Du sier ingen ting om hvilken OS du bruker. For det første når det gjelder skriverern. Du får ikke dele skriveren før du får kontakt med begge pc'er. Sjekk branmmur om du bruker XP. Samtidig så sjekk om gjeste kontoen din er aktivert. Får du adresser via DHCP'en? er det dynamisk eller statisk IP du bruker ? Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 .... Bruker nettverkskabel direkte. Du bruker vel krysset nettverkskabel ja? Det er det man skal bruke om man kobler sammen 2 maskiner uten å bruke HUB eller SWITCH.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå