FVH Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hei. Håper på litt hjelp. Jeg har et maxi-tower, men det er ingenting som er maxi når det gjelder plassen inni. Det er helt utrolig trangt, og nå har jeg kjøpte endel nye deler - og det er jo rett og slett ikke plass til dem. Har kjøpt et P5K Deluxe, og Corsair Dominator RAM. Bl.a. de små viftene som følger med RAM'en får jo ikke plass pga at harddiskene kommer i konflikt med dem. Derfor ønsker jeg tips om hvilket kabinett jeg skal kjøpe når jeg vil ha mest mulig plass og god brukervennlighet ved installering. Penger er ikke så nøye. Trenger ikke et der PSU'en følger med; jeg har en bra fra før - trenger bare et dedikert bra kabinett. Takker så mye. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Lian Li V2100b PLus eller Lian Li V2000b Plus har plass til 12 disker og har søtte for E-ATX Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Følg Nightmeare sitt forslag: Lian Li. Eller Cooler Masters Stacker 831 : http://www.microplex.no/product.aspx?pid=rc831b&mcat= Får du ikke plass der, så er det noe galt Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 aaah, den der hadde jo extreme overclock egenskaper nice å se at de også har tatt støy reduksjon også seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå