Gå til innhold

Robinson-Linni kommer med eget spill!

Enigma123

Anbefalte innlegg

- Jeg har planer om å komme med et eget spill. Hva det skal inneholde og hvordan man spiller det er foreløpig en hemmelighet, men jeg kan avsløre at jeg tror det blir et kult spill for gutta, forteller Linni.

- Av en eller annen merkelig grunn knuser jeg alle i Tekken. Eksen min ble så sur en gang han tapte at han slo hånda hardt i veggen. Resultatet var at han ikke kunne spille på flere uker!

:!:

Ser fram til spillet. :p

Les mer her.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva i helvette er det med folk som tror at det er lett å lage et bra spill, for det må de jo tro når de jumper på noe så massivt som spillprodusering.

Blir vel like bra som 50 cents fine forsøk på å lage spill om seg selv. Gikk vel ikke akkurat bra kan man si, med slakt over hele linja.

Lenke til kommentar

Sniff, sniff, jeg lukter katastrofe! Bare sangen hun "synger" får meg til å mislike dama! Og nå skal det lages et spill om henne?! Og de tror faktisk det blir bra? Jeg tror dette blir et av de mest useriøse spillene i min livstid.

Endret av Midi
Lenke til kommentar
Hva slags spill liker du best, og har du et godt spillminne du kan dele med oss?

Mine favoritt spill: State of emergency, Need for Speed underground, Socom,Grand theft auto, tekken, burnout og selfølgelig, Forza Motorsport 2, Gears of War, Crackdown og Dead or alive Xtreme 2! Av en eller annen merkelig grunn, så knuser jeg alle i Tekken, husker eksen min ble så sur at han slo hånda si så hardt i veggen, sånn at han ikke kunne spille på flere uker, det er et koselig minne;)

Bra smak på spill egentlig helt til jeg så det siste

Dead or alive Xtreme 2
Skikkelig "gamer" henne her.
, Nintendo WEE
:p Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Åh huff, blir dette realitet så... Vet jeg ikke hva jeg gjør. :(

Enda verre var kanskje hvor uprofejonelt den artikkelen i det hele tatt var skrevet. Når ble ";)" en akseptabel erstatning for punktum?

Så, for å summere det hele opp: Tragisk, tragisk, og tragisk :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...