Gå til innhold

Lg E500-GPPTV VS HP Pavilion dv6410eo

ezam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Samboern min skal kjøpe seg bærbar nå. Det jeg lurer på. Er disse noe hun kan spille wow på? Eller er det noen andre man burde kjøpe da?

9408482[/snapback]

Hei

Jeg har stått mellom de to Pcene i høst og gikk for LG. Jeg tror ingen av PC`ene er særlig godt egnet for wow. Jeg har ikke kjørt særlig mye spill på min, siden jeg kjøpte den som mer student-pc.

Disse to er i utgangspunktet veldig like. Jeg syns LG`n i ettertid har kulere utseende. Den er mer stillegående og avkjøles veldig bra. På LG`n har de utnyttet plassen på siden av tastaturet slik at du får med "Num-tastene". LG leveres med Intelligent Update, noe som gjør det lekende lett for deg å oppdatere drivere. Likevel syns jeg Vista er noe triste greier. Det er fancy, men tar mye kapasitet. Dermed ville jeg uansett bedt om at de leverte den med 2 GB ram. Tror det vil fungere bedre.

Konklusjonen min er at enten er Vista en dårlig spillplattform, eller så må man mate laptoppene med mer ytelse enn det man ville gjort med en PC som kjører XP.

Til sist er det mye enklere og raskere sevice på LG hvis det skulle skje noe, siden HP er sær på at service skal skje hos dem.

Jeg ville gått for LG oppdatert til 2 Gb RAM, men ville sett bort fra begge to hvis dette gjelder Gaming.

Endret av callle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...