Habitats Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hei. Jeg er på jakt etter en trådløs router, men jeg har et lite problem. Jeg kan så og si ingenting om emnet. Jeg har et lite hjemme nettverk med 4 PCer, og er avhengig av god overføringshastighet mellom PCene. Noe jeg ikke har til dags dato. Da jeg snakket med Telenor ang. dette, så ba de meg gå til anskaffelse av en ny router, som tåler mer. Jeg har en 3com WL-525 i dag. Det er ikke PCene som er problemet, alle støtter gbit og har gode nettverkskort. Det er avhengig av er: God overføringshastighet trådløst og gjennom kabel min. 5 porter, gjerne fler. Brukervennlighet Hva jeg har i dag: Router: 3com WL-525 Routermodem/modem: Speedtouch 546T2 Hva bør jeg gjøre, noen anbefalinger ? Beklager om dette har vært oppe før, prøvde å søke, men fant ingenting. Er det lignende tråder så er det bare å linke i vei //murfh Endret 2. september 2007 av murfh Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Ingen som har noen forslag? Alle innspill er velkommene:) Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Se om du finner noe her hvis du ikke allerede har gjort det: http://www.hardware.no/artikkel/3188 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå