ilpostino Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg hadde Zanzel på en fest for et par uker siden. han fortalte om en "aksjon" som skulle være i midten av august med Free hugs. Jeg fant ikke denne tråden så jeg lager denne istedenfor. les mer om Free Hugs Campain og Random acts of kindness på Wikipedia. Endret 2. september 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når jeg så en episode fra "Alt for rognan" her en dagen da de snakket med noen på egertorget(tror jeg) så så jeg en sånn plakat gå forbi. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når jeg så en episode fra "Alt for rognan" her en dagen da de snakket med noen på egertorget(tror jeg) så så jeg en sånn plakat gå forbi. 9408431[/snapback] Det var godt mulig meg Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tror Bazuk eller noe dreiv på med det her inne... Det skrives forresten Campaign. Bare for å pirke og trolle. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 ifølge artikkelen jeg linket til øverst er det international free hugs dag 10 september. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvis det hadde fantes noe som Free BJ Campain, skulle jeg kanskje gått ut litt oftere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå