Gå til innhold

Nedleggelse av politistasjonen i Porsgrunn?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette er rette sted i forumet, men spør allikevell her.

Er det noen som vet om byer på størrelse med Porsgrunn, med sine ca 35000 innbyggere, som IKKE har egen politistasjon?

Det vurderes nemmelig nå seriøst å legge ned den nevnte politistasjonen, og KANSKJE erstatte den med en liten "politipost".

Jeg bor ikke i Porsgrunn, men synes allikevell dette er å gå for langt. :hmm::thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CRIMESPREEE!

Seriøst, enkelte ganger frister det å samle en gjeng over gjennomsnittlig intelligente personer og planlegge og gjennomføre diverse brekk her i landet bare for å demonstrere hvor enkelt det er å slippe unna med det... å vent. det gjør jo de kriminelle i dag.

Synd ingen politiker her i landet kan vinne valg på ting som å være hardere mot kriminelle... slik som de kan i andre land. :innocent:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Det blir vel strengt talt som nå. Hvis du skal anmelde et forhold så må de som bor i Skien til Porsgrunn.

Grunnen til at de vil flytte alt til Skien er fordi de bygger nytt politihus på Myren.

Uansett så synes jeg politiet ikke har det så travelt uansett. Hver gang jeg har vært borti noen som har ringt til de så har de enten pause, har ikke folk eller så tar det fort 30 min en time før de gidder å møte opp.

Lenke til kommentar

Vel, politiet i Grenland har da aldri vært så effektige uansett. Vil ikke merke det engang siden pass utsendes fra Oslo nå.

Har prøvd å få hjelp av politet der engang, endte opp med at jeg måtte ta affæren i egne hender isteden.

Kriminelle er det nok av der borte så de burde egentlig økt bemanningen istedenfor å kjøre nedskjæringer.

Lenke til kommentar
Legger man ned politistasjoner, ber man jo bare om mere kriminalitet.

I Gausdal med ca 6000 innbyggere, er det en liten politistasjon, og den er det ingen prat på å legge ned.

9423917[/snapback]

Jepp, men slik går det med de rød/grønne i førersetet. Sosialilstene har nemlig ikke tro på at fenglsel og straffer hjelper mot kriminalitet. Vi kan like godt legge ned hele politikorpset.

Lenke til kommentar
Sosialilstene har nemlig ikke tro på at fenglsel og straffer hjelper mot kriminalitet.

9423939[/snapback]

Sannsynligvis har de rett.

9424001[/snapback]

Det hjelper i alle fall ikke å la kriminelle løpe fritt på gata uten politi til å ta hånd om dem. Så sannsynligvis så tar de faktisk feil, men det er en helt annen diskusjon.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...