Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

FPS lagg på spill.

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått ny pc men opplever allerede en veldig plagsom ting.

Når jeg spiller opplever jeg fps lagg, har prøvd å skru ned grafikken og alt det der for å se om det hjalp men det bare fortsatte.

Har spillt disse spella mange ganger på den gammle pcn som var mye dårligere enn den jeg har i dag uten problemer, så skjønner ikke helt hva det kan komme fra.

Hvis noen har et svar på hva jeg burde gjøre for å få dette vekk ville det vært veldig fint, er jo ikke så gøy med ny pc som lagger på vært eneste spill jeg har :(

Har spillt med rundt 50-60 fps før på WoW med den gammle pcn men får det ikke over 10-12 nå.

Håper noen der ute med litt mer data peiling enn meg kan hjelpe meg her. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat fått ny pc men opplever allerede en veldig plagsom ting.

Når jeg spiller opplever jeg fps lagg, har prøvd å skru ned grafikken og alt det der for å se om det hjalp men det bare fortsatte.

Har spillt disse spella mange ganger på den gammle pcn som var mye dårligere enn den jeg har i dag uten problemer, så skjønner ikke helt hva det kan komme fra.

Hvis noen har et svar på hva jeg burde gjøre for å få dette vekk ville det vært veldig fint, er jo ikke så gøy med ny pc som lagger på vært eneste spill jeg har  :(

Har spillt med rundt 50-60 fps før på WoW med den gammle pcn men får det ikke over 10-12 nå.

Håper noen der ute med litt mer data peiling enn meg kan hjelpe meg her.  :)

9408185[/snapback]

Prøvd å laste ned di nyeste driveren til skjermkortet ditt? ;)

Lenke til kommentar

Fant ut av det kortet som var satt i ikke var så bra som det ble sagt når jeg fikk den nye pc'n, fikk nemlig denne pc'n som erstatning på reklamasjons loven etter at min egen ble ødlagt etter fabrikk feil.

Så da har jeg et spørsmål, jeg har et http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325480 stående i pc'n nå, vil gjerne oppgradere det til et bedre, å da så jeg på http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304713.

Vil dette kortet kunne settes rett inn der hvor det gammle sto? Eller vil det være noen problemer ved å sette det inn? Som jeg har sagt, er ikke veldig god på dette derfor lurte jeg bare på om det vil være lett å bytte de ut med hverandre og om det passer i hele tatt.

Skal bruke pc'n hovedskaklig til spilling å derfor må jeg ha et kort som kan brukes til dette, som ikke koster for mye heller :) kom gjerne med forslag til andre kort hvis dere har noen.

Håper på at noen kan komme med et svar på dette :D

Lenke til kommentar

Jeg har nå lagt inn det nye skjermkortet mitt [ http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335580 ] og spillt en dags tid. Dette fungerte utmerket og det var nok dette som forårsaket feilen på spilla mine. :)

Men... nå etter en dags tid har skjermen min begynnt å låse seg, lyden låser seg og jeg er nødt til å restarte dataen, dette skjer kun når jeg spiller, ikke ellers, tror nok dette skyles skjermkortet siden jeg ikke har lagt inn noe annet enn det.

Er det noen som har en løsning på dette? Er det bare å laste ned en ny driver? :hmm:

Eller kan jeg har gjort en feil under innstaleringen av kortet?!? selv om jeg ikke tror det.

For skjønner ikke hvorfor dette plutslig startet etter en dag. :mad:

Lenke til kommentar
Jeg har nå lagt inn det nye skjermkortet mitt                                                                [ http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335580 ] og spillt en dags tid. Dette fungerte utmerket og det var nok dette som forårsaket feilen på spilla mine.  :)

Men... nå etter en dags tid har skjermen min begynnt å låse seg, lyden låser seg og jeg er nødt til å restarte dataen, dette skjer kun når jeg spiller, ikke ellers,  tror nok dette skyles skjermkortet siden jeg ikke har lagt inn noe annet enn det.

Er det noen som har en løsning på dette? Er det bare å laste ned en ny driver?  :hmm:

Eller kan jeg har gjort en feil under innstaleringen av kortet?!? selv om jeg ikke tror det.

For skjønner ikke hvorfor dette plutslig startet etter en dag.  :mad:

9420345[/snapback]

varmeproblem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...