Fiskeoppdretter Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Ble ganske fornøyd med dette bildet fra skoleturen forrige uke. Bildet ble tatt og redigert med en Sony Ericsson K800i ( !) ved Kvænangen i troms. Den ble litt stor Her er en i litt mindre størrelse. Hva synes dere? Endret 2. september 2007 av Craigmick Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Kult. Fin dybde Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Er det noe jeg kunne gjort for å få et bedre bilde? btw: Jeg vurderer å kjøpe meg et ordentlig kamera, siden mobilkamera ikke er all verden... Noen som har et forslag til et godt kamera? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Morsom effekt du har lagt på bildet. Det er store begresninger med mobilkamera - det ser du fort når skal skrive ut bilde større enn 10x15cm Avhengig av økonomi, så kan du kjøpe et godt kompaktkamera, eller en speilrefleks. Sistnevnte gir best bildekvalitet, men kan være vanskeligere å bruke. Tom Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Her er originalbildet Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Slettes ikke verst. Det er en stund siden noen har benyttet den nå, men vi har en egen tråd for mobilbilder. Kjekt hvis det enda finnes mobilfotografer som vil delta i den også. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Slettes ikke verst. Det er en stund siden noen har benyttet den nå, men vi har en egen tråd for mobilbilder.Kjekt hvis det enda finnes mobilfotografer som vil delta i den også. 9467660[/snapback] Ohh, visste ikke at det var en slik tråd her... Nå har jeg lagt ut noen bilder i den tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå