Apathy Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Noen formeninger eller forslag? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hva er alt det du har inni der? Det skal forestille toweret ditt ikke sant? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Her er kabinettet som skal bygges om Det er vannblokker som er tegnet inne i tegningen. Swiftec MCW462UHT (1/2" m 226W Peltier) Swiftec MVW50T (1/2" m 80W peltier) Akryl splitt (custom splitt) Video ram blocks (custom blocks) Chipset Block (custom block) Tank m. Eheim 1048 (custom plassert der hvor HDD normalt er i et Aopen HQ08). PSU skal være plassert på høykant med 92mm viften ut til siden (suger frisk luft inn). Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hvor får du tak i MCW50T ? Jeg har MCW462U-blokken, meget god ytelse,kan tenke meg den er enda bedre med peltier under Sånn i tillegg, hvordan har du tenkt at viftene skal blåse? mener de to under Evo240-radiatoren Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Begge titan viftene på radiatoren skal trekke luft ut av kabinettet. De to PSU ene står på høykant uten bunn og topp (92mm vifter trekker luft fra siden). Se her så ser du kanskje hva jeg har planlagt. Microplex har fått inn MCW50T men har ikke lagt dem ut i webshoppen enda (ifølge mail fra Hans Petter Faale den 16.01.03). Swiftec MCW50T er en GF4 kjøler BTW Om du vil ha en peltierkjølt CPU blokk, så tror jeg du kan oppgradere den du har med et oppgraderingskit fra Microplex (om jeg ikke tar heeeeeeeelt feil). Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Litt uoversiktlig tegning kanskje? Kan du ikke bare gjøre det enkelt med paint? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Litt uoversiktlig tegning kanskje? Kan du ikke bare gjøre det enkelt med paint? Blir det bedre om jeg fjerner sidepanelet og hardwaren? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Prøver igjen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå