Prito Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har undersøkt og gjort en del research og har kommet fram til at jeg veldig gjerne har lyst på en macbook pro laptop, men jeg er åpen for andre (mot)forslag! (Designet er rett og slett alt for lekkert og ingenting jeg har sett på har hittil klart å matche dens design. I tillegg er jeg glad for den relativt lave vekten i forhold til specsen) Mitt største problem er manglende kunnskap om hvor smertefritt det egentlig er å kjøre bootcamp og vista / xp + 3D spill på en mac. Noen tanker? Jeg er klar over at den jo har et mid high end kort, nemlig 8600M GT kort, så den vil vel utdateres relativt fort (1-2 år for grafikk heavye spill kanskje?). Har også vurdert dells XPS 1710, men den er dog i noe største laget. Fordelen er jo et rått skjermkort, men.. eh.. designet.. vel er vel så som så for min smak. 4 kg er jo også i det meste laget for min smak, eller rettere sagt rygg. PS jeg er allergisk mot dårlig utførelse / materiale kvalitet, hater følelsen av å spytte inn 15-20k og få "billig plastikk følelsen". Hvis det er noen andre alternativ noen synes jeg burde vite om eller hvis det rett og slett er en advarsel mot macbook pro eller no annet, si gjerne ifra! Cheers Prito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå