kressikri Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 nå ble jeg skikkerlig skremt! telefonen min ringte to ganger nå og en engelsk fyr snakka: han sa vist jeg ikke betalte for msn innen 1 uke ville adr min bli sperra. er så redd hva skal jeg gjøre? han sa han ringte fra UK. Skjult nr ringte det også med så jeg vet ikke om dette er spøk.Hvordan skal jeg få sjekket om det er sant? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det var helt sikkert bare en spøk. Lenke til kommentar
kressikri Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 jeg blir skremt :/ Det var helt sikkert bare en spøk. 9408042[/snapback] Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) har aldri hørt om at man skal betale for msn, enste jeg vet er at det ikke er gratis på mobil. det er sikkert bare noe tull. jeg trur hvis dette hadde vært ekte så tviler jeg på at 1. at de hadde snakket engelsk. 2 at de hadde burkt skjult nummer. Edit: sa personen egentlig noe om hvordan pengene skulle betales? Endret 1. september 2007 av Frangemann Lenke til kommentar
kressikri Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Robert Customers elr no sa han at han het:S Også: if you dont pay your bill i will close ur account in a week! har aldri hørt om at man skal betale for msn, enste jeg vet er at det ikke er gratis på mobil. det er sikkert bare noe tull. jeg trur hvis dette hadde vært ekte så tviler jeg på at 1. at de hadde snakket engelsk. 2 at de hadde burkt skjult nummer. Edit: sa personen egentlig noe om hvordan pengene skulle betales? 9408057[/snapback] Lenke til kommentar
kressikri Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Verste av alt var at han sa navnet mitt første gang :| Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Kanskje fordi du har navnet ditt i msn adressen din? Lenke til kommentar
kressikri Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 jo. men det hørtes ikke akkurat ut som kødde ringing ;/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Nei, det kalles vel egentlig scam. Og det a betale for MSN er jo en gammel scam. Har vaert det nesten hele tiden. Det dumme er at folk biter pa det ogsa. Hvis MSN begynner a koste penger, er det alltid en annen klient/nettverk a benytte seg av. Lenke til kommentar
kressikri Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 :/ må sikkert lage meg ny adr nå med en gang Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bare hvis du gav scam'eren passordet ditt, og du greier ikke logge inn pa den na for a endre passord. Lenke til kommentar
kressikri Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 hva mener du? Bare hvis du gav scam'eren passordet ditt, og du greier ikke logge inn pa den na for a endre passord. 9408161[/snapback] Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Gav du passordet til den engelske mannen du snakket med i telefonen? Lenke til kommentar
kressikri Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 nei, sa ikke noe om adr min..spurte bare hvorfor han ringte så sa han at jeg måtte betale :S Gav du passordet til den engelske mannen du snakket med i telefonen? 9408187[/snapback] Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Eller så var det bare noen kamerater som hadde det litt morsomt. Lenke til kommentar
kressikri Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 hehe ringer fra united kingdom for og si at jeg skal betale Eller så var det bare noen kamerater som hadde det litt morsomt. 9408206[/snapback] Lenke til kommentar
kressikri Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 kl 1 om natta.. mn de er vel 6 time før elr noe Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Haha, du kan ta det rolig, hvis du ikke ga bort passordet ditt så er du trygg. Ingen kommer til å ringe for å få deg til å betale for msn. Endret 2. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
repaguy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 kl 1 om natta.. mn de er vel 6 time før elr noe 9408217[/snapback] hoho:) Trur nok du er utsatt for en aldri så liten spøk! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hehe, dette var nesten litt morsomt en sen natt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå