kokoslass Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Jeg skal kjope meg Samsung Lcd tv 40 tommer med Samsung HT-X251 hjemmekino. Jeg lurer paa hvordan lydkort jeg skal ha for aa sende best mulig lyd til hoytalerne paa hjemmekinoanlegget fra pcen. Ogsaa om dette er mulig med det suroundanlegget jeg har funnet frem. https://prisguiden.no/product.php?productId=77671 Endret 1. september 2007 av kokoslass Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 når det gjelder lydkort, kommer ann på økonomien din, men så synes jeg du skal gå for Creative Soundblaster X-Fi Xtreme Music, har de selv og den er rett og slett helt KONGE og sitte å se på film / høre på musikk, bruker et Creative 5.1 sett, så tror at det samsung høytalerene skulle funke fint, men bruke ceative høytalere når du har creative lydkort er mye sikrere GL & HF Lenke til kommentar
radiated Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvis du skal koble til en surroundforsterker, bør lydkortet støtte Dolby Digital encoding, det får du ikke med x-fi. Det nye kortet fra Asus nylig testet på HW.no banket x-fi på de fleste områder, jeg tror jeg ville prøvd ut det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Dersom du er ute etter god lyd så glem lydkort. Jeg mener Creative etc. lager dårlige ting. Jeg har gitt noen anbefalinger i denne tråden Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Enig med Tiltman, creative lager bare møl... Idiotisk driversupport, et utall problemer med diverse hovedkort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå