Tharos. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hai! Det virker på meg som om onlinegamingen på konsoller begynner å ta seg opp noe enormt. Både Microsoft og Sony har flere kjempetitler ute som fokuserer stort på spilling online. Derfor lurer jeg litt på om Gamer.no har noen tanker rundt støtte av dette? Forumet er jo i og for seg greit nok til litt samtaler rundt spill, og slikt. Men det slår meg som litt mangelfullt i forhold til community, klaner, med mer. Jeg spør vel egentlig noen ganske diffuse spørsmål her, men jeg får en følelse av at det er noe som kunne vært gjort i forhold til de tingene jeg nevnte. Hva det skal være er jeg litt usikker på, da jeg egentlig ikke er noen proff gamer eller noe slikt. Jeg lufter vel egentlig bare noen tanker her. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ei større satsing på dette området kan sikkert vere spennande. Men det spørs korleis ein skal legge opp til dette. I dag er det ein eigen kategori for denne typen diskusjonar. No er vel ikkje denne så veldig aktiv, men viss aktiviteten auker kan kanskje denne utvidast. Eg veit ikkje heilt kva folk føler dei treng, som ikkje er der i dag, for å fremme "community" osv. Det er vel relativt enkelt for dei ulike klanane å sette opp eigne IRC-kanalar der dei kan diskutere. Ei forbetring av dagens blogg-funksjon kan kanskje vere ein ide. Dette kan då brukast som ein form for heimesider for dei ulike klanane. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Spillere mangler vel egentlig ingenting, bare man vet hvor og hvordan. Som sagt tenker jeg bare høyt. Gamer.no har utviklet seg til å bli en kjempefin side for spillere i alle aldre de siste åra, det virker som forumet får flere medlemmer for hver dag som går omtrent. Jeg lurer på om Gamer.no's stab har noen tanker rundt dette? Skal man holde seg til anmeldelser og sniktitter, som forøvrig er av øvre klasse spør du meg, eller kan en spillside involvere seg mer i selve spillingen, og det som skjer der? Det er jo et hav av muligheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå