stratosfære Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Hei Jeg har oppdaget at det er mange på forumet her som har tenkt på å kjøpe ny gitar/bass eller forsterker. enten nybegynnere eller de som har kommet litt mer inn i musikkens verden Det jeg vil med denne tråden, er å prøve å få fram de beste (eller relativt gode) tilbudene på gitar/bass/forsterker/effektpedaler/gitarkofferter osv. på nett, og jeg håper at hvis andre vet om gode tilbud, kan poste dette her. det er ikke alle som gidder å sjekke nettbutikkene som selger gitarer og basser, så kanskje du kan finne en gitar du er på utkikk etter til en god pris i denne tråden her annonser fra finn.no/qxl/osv. er også akseptert. først ut: Gibson SG Faded fåes til 5195,- ny på www.musikkborsen.no -------------------- Peavey Valveking 112 fåes til 3665,- ny på www.musikkborsen.no håper på mange innlegg med mange gode tilbud PS! ------------------------------------------------------------------------------------------ denne tråden skal ikke hande om reklame, men gode tilbud fra alle forhandlere ------------------------------------------------------------------------------------------ hvis denne tråden står i strid med reglene, ber jeg ydmykt om unnskyldning.. Endret 1. september 2007 av Stratosphere Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Kjøte en Roland Cube 30 Bass forsterker for 2700 kr på Myrbraatenmusikk. Veldig fyldig og god lyd med tøffe instillinger og effekter. Anbefales til nybegynnere : ) ..finnes også i 60 watt og i el-gitarversjon til 2300kr Endret 4. september 2007 av uberkvaal Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) dobbelpost.. Endret 4. september 2007 av uberkvaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå