Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skjev penis, er det et problem?

Gjest gjest_1991

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_1991

Gjør det noe om penisen min er litt bøyd til venstre når jeg har sex?

hvordan "rette" den opp igjen?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min er litt bøyd til venstre, den pleide å ligge på høyre siden av boxeren hvis dere forstår hva jeg mener, nå lar jeg den ligge på høyre siden. Muligens det hjelper litt.

Lenke til kommentar
Skjev som faen her. Mot venstre, ja. Er det den vanligste siden?

9408396[/snapback]

Min er og bøyd litt til venstre så jeg vil anta at det er den vanligste siden.

9408407[/snapback]

Ja siden pikken din er malen til alle andres pikker vil jeg også tro det

9408432[/snapback]

Han mente vel siden mange andre i tråden også har venstrepikk.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Hvorfor lager folk problemer av alt mulig? :)

Har hørt at det ikke er noen ulempe med skeiv penis, snarere tvert imot – under samleie kommer man visstnok borti steder der en med en rett penis ikke normalt hadde kommet til, noe som i mange tilfeller fører til bedre stimulering av jenta.

• Liker 1
Lenke til kommentar

vel la oss finne ut noe i samme slengen her.. min teori til venstre pikk er at fleste her ronker med høyre hånda og da skviser man midtpartiet på snoppen så den heller mot venstre.. må jo selvfølgelig ha gjort dette i noen år da. :w00t: Så dere som ikke har nappa løken enda, ikke begynn med mindre dere vil ha en venstre/høyre snopp^^

Lenke til kommentar
vel la oss finne ut noe i samme slengen her.. min teori til venstre pikk er at fleste her ronker med høyre hånda og da skviser man midtpartiet på snoppen så den heller mot venstre.. må jo selvfølgelig ha gjort dette i noen år da. :w00t:  Så dere som ikke har nappa løken enda, ikke begynn med mindre dere vil ha en venstre/høyre snopp^^

9422752[/snapback]

Den teorien din holder nok ikke vann. Jeg trodde nemlig også at det var slik før så jeg bytta til bare venstrehanda, uten at det førte til noen forandring...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...