Gjest gjest_1991 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Gjør det noe om penisen min er litt bøyd til venstre når jeg har sex? hvordan "rette" den opp igjen? Endret 2. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Det gjør ingen ting. Majoriteten av menn har en grad av skjevhet på penisen. Når det kommer til å rette den ut er det fint lite du kan gjøre. Pumping er vel det eneste trygge vil jeg tro. Endret 1. september 2007 av dicktator Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Min er litt bøyd til venstre, den pleide å ligge på høyre siden av boxeren hvis dere forstår hva jeg mener, nå lar jeg den ligge på høyre siden. Muligens det hjelper litt. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 rettelse den pleide å ligge på venstre siden men nå ligger den på høyre Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skjev som faen her. Mot venstre, ja. Er det den vanligste siden? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skjev som faen her. Mot venstre, ja. Er det den vanligste siden? 9408396[/snapback] Min er og bøyd litt til venstre så jeg vil anta at det er den vanligste siden. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skjev som faen her. Mot venstre, ja. Er det den vanligste siden? 9408396[/snapback] Min er og bøyd litt til venstre så jeg vil anta at det er den vanligste siden. 9408407[/snapback] Ja siden pikken din er malen til alle andres pikker vil jeg også tro det Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skjev som faen her. Mot venstre, ja. Er det den vanligste siden? 9408396[/snapback] Min er og bøyd litt til venstre så jeg vil anta at det er den vanligste siden. 9408407[/snapback] Ja siden pikken din er malen til alle andres pikker vil jeg også tro det 9408432[/snapback] Han mente vel siden mange andre i tråden også har venstrepikk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har venstrepikk jeg også... plaget meg en del før, men har oppdaget at ingen faktisk bryr seg om det 1 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hehe, har en venstre en jeg og, men ikke noe veldig utpreget, tror nok det er det som er vanligst, er iallefall "til venstre" man hører når det er snakk om slikt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Eg er vel "Odd one out" her eg då, med høgrepikken min. Har lest fleire steder at det er heilt normalt, og satser på at det stemmer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvorfor lager folk problemer av alt mulig? Har hørt at det ikke er noen ulempe med skeiv penis, snarere tvert imot – under samleie kommer man visstnok borti steder der en med en rett penis ikke normalt hadde kommet til, noe som i mange tilfeller fører til bedre stimulering av jenta. 1 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg hadde venstrepikk før men fikk rettet det ut med en tang. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 vel la oss finne ut noe i samme slengen her.. min teori til venstre pikk er at fleste her ronker med høyre hånda og da skviser man midtpartiet på snoppen så den heller mot venstre.. må jo selvfølgelig ha gjort dette i noen år da. Så dere som ikke har nappa løken enda, ikke begynn med mindre dere vil ha en venstre/høyre snopp^^ Lenke til kommentar
Shadowz Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Min er litt bøyd til venstre, den pleide å ligge på høyre siden av boxeren hvis dere forstår hva jeg mener, nå lar jeg den ligge på høyre siden. Muligens det hjelper litt. 9408038[/snapback] hahaha episk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 vel la oss finne ut noe i samme slengen her.. min teori til venstre pikk er at fleste her ronker med høyre hånda og da skviser man midtpartiet på snoppen så den heller mot venstre.. må jo selvfølgelig ha gjort dette i noen år da. Så dere som ikke har nappa løken enda, ikke begynn med mindre dere vil ha en venstre/høyre snopp^^ 9422752[/snapback] Den teorien din holder nok ikke vann. Jeg trodde nemlig også at det var slik før så jeg bytta til bare venstrehanda, uten at det førte til noen forandring... Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Åssen klarer du det? Jeg glipper bare med venstre.. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har tatt tida, og det tar faktisk tre ganger så lang tid å runke med venstre som med høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå