VikinGz Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 hei, lurer på hvordan man lager keywords slik at siden lettere kommer opp på søketjenester som google, kvasir etc... er litt blå på akurat d der... prøvde å søke på google, men ente opp i så mye rart Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Keywords har ingenting å si lenger. Det hadde det en gang, men ble misbrukt så mye at ingen søkemotorer tar bryr seg om det som står der. Det viktigste er inneholdet på siden din og linker til siden din (både ordene inni linken og linken i seg selv.) Lenke til kommentar
Laat Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 <META name="keywords" content="Frimerke, samling, frimerkesamling"> Ytterst få søkemotorer bryr seg om dette, så det er ikke noe poeng å prøve. Dersom du bruker metatags, ikke legg til keywords som ikke finnes i body. Dette kan forverre plasseringen i søkeresultatene. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 aaahh... Takker for infoen, da dropper jeg det Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tittuler sidene riktig mellom <title></title> Legg opp innholdet semantisk i source. Bruk h1, h2 og h3 osv. i riktig rekkefolge. Baser innholdet du skriver på leserne, ikke søkemotorer. Registrer så nettstedet ditt på Googles Web Master Tools, og sett indeksering på fast. Få så mange store og seriøse nettsider som mulig, som omhandler ting som er relatert til det samme som din nettside, til å linke til deg. Følg rådene mine, og du får et godt resultat over tid hos Google. Men regn med at det tar tid. Gjerne måneder... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Tittuler sidene riktig mellom <title></title>Legg opp innholdet semantisk i source. Bruk h1, h2 og h3 osv. i riktig rekkefolge. Baser innholdet du skriver på leserne, ikke søkemotorer. Registrer så nettstedet ditt på Googles Web Master Tools, og sett indeksering på fast. Få så mange store og seriøse nettsider som mulig, som omhandler ting som er relatert til det samme som din nettside, til å linke til deg. Følg rådene mine, og du får et godt resultat over tid hos Google. Men regn med at det tar tid. Gjerne måneder... 9418034[/snapback] er noen måneder siden jeg satte opp siden, og den er foreløpig ikke kommet opp på google. selv om jeg søker med helt navn på siden heller. Har one.com webhotel og .no dommene... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 meta description er fortsatt fin å ha. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 http://www.google.com/addurl/ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 er noen måneder siden jeg satte opp siden, og den er foreløpig ikke kommet opp på google. selv om jeg søker med helt navn på siden heller. Har one.com webhotel og .no dommene... 9418050[/snapback] Har noen linket til siden din fra en side som finnes på Google? Sørg for det. Det burde funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå