mariusb Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Heisann, jeg har et Radeon x800 xt platinum skjermkort. Var på expert idag å kjøpte meg en s-video kabel, når jeg kommer hjem ser jeg at s-video utgangen på skjermkortet har 9 hull. Så da lurer jeg på hvor jeg får kjøpt en adapter fra 4 -> 9 pins, finner ikke noe på nett. Vet noen om man får kjøpt det på elkjøp/expert? Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg trenger ingen adapter, prøv uten. Lenke til kommentar
mariusb Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 får den ikke inn ;/ Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er helt vanlig at s-videoutgangen på skjermkortet har flere hull enn s-videokabelen har "pigger," hvis du ikke får plugget i kabelen vet ikke jeg hva som er galt. Lenke til kommentar
mariusb Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 SÅNN Slik ser inngangen på korte mitt ut, får ikke inn den vanlige 4pins saken nei :& Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hmm.. sjekk at styrepinnen på s-video kabelen er riktig i forhold til inngangen på kortet. Sjekk at inngangen på kortet er ren for snusk. Sjekk at ingen kontaktene er bøyd på kabelen. Jeg har s-video kabel med fire pinner + styrepinne og den passer som bare det på skjermkortet sin s-video utgang. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
rolfarne Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Heisann, jeg har et Radeon x800 xt platinum skjermkort. Var på expert idag å kjøpte meg en s-video kabel, når jeg kommer hjem ser jeg at s-video utgangen på skjermkortet har 9 hull. Så da lurer jeg på hvor jeg får kjøpt en adapter fra 4 -> 9 pins, finner ikke noe på nett. Vet noen om man får kjøpt det på elkjøp/expert? 9407859[/snapback] Kanskje www.svideo.com har... Lenke til kommentar
thehook2 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 SÅNN Slik ser inngangen på korte mitt ut, får ikke inn den vanlige 4pins saken nei :& 9413015[/snapback] Jeg var borti liknende situasjon på en eldre pc jeg var borti. Fikk ikke inn S-video kabel. Fant imidlertid ut da at fulgte med en ekstra kabel (med pc'en) som satte i denne kontakten på skjermkortet fungerte som adapter, og delte inn i tre nye koblinger, deriblant s-video og kompositt. Sikker på ikke har en liknende situasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå