HOHOHOHO222 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) er det noen som hadde giddet å lage en sigg til meg? jeg vil at det skal stå PortioN eller Porchu på siggen, og jeg vil at det skal være skarpe farger. mvh PortioN edit: skriveleif Endret 1. september 2007 av PortioN Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) never mind........... Endret 1. september 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvis du leser rettningslinjene, så står det at du ikke har lov til og ha bilder i sigg Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hvis du leser rettningslinjene, så står det at du ikke har lov til og ha bilder i sigg 9408302[/snapback] Jeg skal ha det på et annet forum Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Alex, folk på diskusjon.no liker av en merklig grunn folk som ikke lager ting selv. Spurte engang om noen kunne lage en avatar til meg og de holdte på å kutte av meg hodet. Les tutrorials og prøv å lær seg, det jeg har planer om.. EDIT: LeifZOR Endret 4. september 2007 av Stones_ Lenke til kommentar
andir Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) (...) Spurte engang om noen kunne lage en avatar til meg og de holdte på å kutte av meg hodet. Les tutrorials og prøv å lær seg, det jeg har planer om.. Kinesisk ordtak: "Gi en mann en fisk, og han har mat for en dag. Lær en mann å fiske, og han har mat for resten av livet." Endret 3. september 2007 av andir Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (...) Spurte engang om noen kunne lage en avatar til meg og de holdte på å kutte av meg hodet. Les tutrorials og prøv å lær seg, det jeg har planer om.. Kinesisk ordtak: "Gi en mann en fisk, og han har mat for en dag. Lær en mann å fiske, og han har mat for resten av livet." 9417056[/snapback] , lag en til meg ffs! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 , lag en til meg ffs! 9420085[/snapback] Ey, chill, gubben. Du har jo ikke engang fortalt oss hva slags restriksjoner vi har å forholde oss til med tanke på størrelse og slikt. Lenke til kommentar
Major Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 du får iallefall ikke noe med den holdningen!! Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ska d være noen form for figurer/personer på siggen, elle ska d bare være mye rot med navnet ditt? Ikke til å anbefale sistnevnte. D e støght. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg regner med han vil ha en sigg med sigg. Røyk altså. Sigg for signatur. *fnis* Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Her har du en som oppfyller alle dine krav. edit: så kjedelig da, forumet krympet den automatisk,... 6000px i høyden burde da være greit? Endret 4. september 2007 av phax Lenke til kommentar
Nador Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Si hva farger osv du vil ha da så kanskje jeg lager for deg. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Shitkids vill vi ikke ha. Lær deg å oppføre deg så KANSJE noen gidder å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå