Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med å tilgangen til WM-DRM kontroll

Anbefalte innlegg

Etter å ha oppgradert min PC fra AMD Athlon 64 3500+ til AMD Athlon 64 X" 6000+ kommer jeg ikke lenger inn på nettsider med bredbåndsfilm, som f.eks cdon, viasat on demand, film2home etc....

Får opp meldinger som: "It is not possible to individualise your media player" (film2home) eller "mangler tilgang til Microsoft WM-DRM kontroll" og "Parameter er feil" (cdon og viasat). Kommer ikke forbi browser check'en. Har lastet ned siste versjon av WMP uten at det ordnet seg. Kan fremdeles se film på sf-anytime.

Hovedkortet mitt er MSI K9N Neo med siste bios versjon. Så vidt jeg kan se virker alt annet som normalt, men siden jeg har hatt stor glede av disse sidene skulle jeg gjerne ønsket at dette også var på plass.

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er hva jeg gjorde:

1) made the DRM file visible: (Start, my computer, tools, folder

options, click "show hidden files" and uncheck "hide protected

operating system files (recommended)")

2) found the DRM file under c:, documents and settings, all users.

3) renamed "DRM" to "Backupdrm" by right clicking.

Håper dette er til hjelp, det løste problemet mitt:)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg har samme problem. Alle husets 3 pcer blir stoppet fra å vise film pga manglende DRM software. Jeg har alle de nyeste oppdateringene fra Windows og har nyeste Java software, nyeste drivere fra Nvidia og har huket av i Windows mediaplayer for å sende unik spiller id til leverandører.

Likevel finnes ikke noe DRM på noen av maskinene og dermed virker ingen av disse tjenestene på netttet.

Jeg får ikke avinstallert Windows mediaplayer i programlisten. Hvis jeg deaktiverer programmet og siden aktiverer det på nytt kommer siste versjon tilbake med samme innstillinger som tidligere.

Lilac 1 sitt opplegg virker ikke, da det ikke finnes en eneste fil på mine pcer som har noe med DRM å gjøre. Har søkt gjennom hele pcen på alle maskinene.

Hva skal jeg prøve på nå? Kan routeren stoppe slike ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...