MacBoy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg lurer på om man må være 18 for å kjøpe aksjer? Frister å kjøpe aksjer i Funcom Lenke til kommentar
KS Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg lurer på om man må være 18 for å kjøpe aksjer? Frister å kjøpe aksjer i Funcom 9407851[/snapback] Nei, jeg kjøpte mine første etter konfen en gang. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hos f.eks. Nordnet kan du registrere deg med skriftlig godkjennelse fra begge foreldre. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du burde lære deg litt mer om aksjehandel før du investerer i en så volatil en som Funcom. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) nå er funcom langt nede, og sitter han long der så går det nok bra.. Det er som med bankkonto.. For å åpne en VPS konto må du ha underskrift av foresatte.. EDIT: Anbefaler ingenting, men har tro på funcom.. Endret 2. september 2007 av Daniel-G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå