Tobo-Potato Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Where has my bassline gone ? Gief bassline! 9615460[/snapback] Kommer kanskje i morgen... Lenke til kommentar
koks Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Morsomt Lekte meg litt med prosjekt 2, hadde planer om å legge til piano, men plutselig hadde jeg laget en enkel bassgang og noe sølete hammond-spill istedenfor Deler av bassgangen er remake fra en låt som jeg tror heter "All that jazz". B4 spillet følger gitarkordene (sånn ca hvertfall) med Cm7 og F7. Diskusjon.no_prosjekt2_Master.mp3 Diskusjon.no_prosjekt2_bass.mp3 Diskusjon.no_prosjekt2_b4.mp3 Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei! Dette har ikke noe å gjøre med prosjektene som allerede er her, men jeg kunne trengt litt hjelp fra en gitarist Jeg driver å kompinerer en låt. Har melodien og akkordene, men trenger ett fett gitarriff. Riffet må gå over disse akkordene: Em - Am - Dm - G (repeteres) og ganske hurtig (ca 150 bmp) Noen som gidder å eksperimentere litt? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Morsomt Lekte meg litt med prosjekt 2, hadde planer om å legge til piano, men plutselig hadde jeg laget en enkel bassgang og noe sølete hammond-spill istedenfor Deler av bassgangen er remake fra en låt som jeg tror heter "All that jazz". B4 spillet følger gitarkordene (sånn ca hvertfall) med Cm7 og F7. Diskusjon.no_prosjekt2_Master.mp3 Diskusjon.no_prosjekt2_bass.mp3 Diskusjon.no_prosjekt2_b4.mp3 Fy faen den bassgangen var dritkul! Spilt selv eller datalaget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå