ThKarlsen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kan hende jeg prøver meg jeg også har lite erfaring med elgitar, though.. (fikk den idag) men har jo noen års erfaring med akustisk.. Så får se hva det blir Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det virker som folk er redd for å slå seg løs her... På tide at noen setter litt futt i prosjektet! btw var ikke så verst den der nils_wie ^^ Kan definitivt brukes i noe elektronika-musikk! Hvorfor jeg ikke starter? Jeg suger på å starte Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Dere trenger ikke nødvendigvis lage masse fancy greier for å fortsette! Siden dette er første forsøk på en forumjam(kanskje i hele verden?) så er det viktigste at vi faktisk bare GJØR noe. Humor blir nok viktigere enn kvalitet/virtuositet. Ta den teite monotone beaten jeg laga, og legg på en effekt, gjør den lengre, legg på en ny teit lyd, ei lita basslinje, litt vokal, noen akkorder,en rar sample, eller egentlig hva som helst! Så lenge vi bare kommer oss videre... Det trenger IKKE være bra i det hele tatt! Endret 20. september 2007 av nils_wie Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Et lite eksempel på hva som går an å gjøre: (Vet det er elendig ) beat_med_litt_mer.mp3 Endret 21. september 2007 av Mr_Sun Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Det trenger IKKE være bra i det hele tatt! 9533956[/snapback] Du bad om det (helt fucka spilling av meg og helt fucka innspilt ) Roflpops.mp3 Endret 21. september 2007 av Karlsen91 Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Dette hoeres veldig kult ut, er paa ferie i Hellas for oeyeblikket, saa faar ikkje bidratt med noe naa. Naar jeg kommer hjem skal jeg se aa legge til noen basstemmer til beatene. Har ikkje faatt hoert paa noen av dem, men blir vel ikkje saa vanskelig aa legge paa noe. Spiller bassgitar BTW... Endret 21. september 2007 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hadde et fint lite gitarlick til låta, men PC-en slo seg vrang som vanlig Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Noen som vet hvordan / om det går ann å overføre Guitar Pro filer til MP3 eller andre lydfiler? Isåfall kan jeg sikkert bidra litt... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Noen som vet hvordan / om det går ann å overføre Guitar Pro filer til MP3 eller andre lydfiler? Isåfall kan jeg sikkert bidra litt... 9555042[/snapback] File>Export>MIDI går ikke med mp3, men midi er bra nok til dette Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Fikk det til.. men MIDI-lyden blir så stusselig at det bare er til å le av xD Endret 23. september 2007 av uberkvaal Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Post GP fila da vel, så kanskje noen andre spiller det inn på gitar? Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hahaha.... joda dette svinger! Noen som vil synge på en liten snutt? Evt lage en liten tekst? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har Pod[gx] og kan spille el-gitar. Får tak i bass og akustisk gitar hvis det trengs. Spiller alt fra reggae til blackmetal. Spiller i band nå og har laget en del elektronisk musikk før. Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Da syns jeg DU ska overta stafettpinnen, Brightside! hehe Endret 25. september 2007 av nils_wie Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Yes. El-gitaren min pleier å stå der vi øver, men jeg tok den med hjem i går kveld etter vi øvde. Så skal se om jeg fikser noe litt senere. Har vi noen som spiller trommer her eller som har battery eller et skikkelig trommeprogram ? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Eh, ja.. Setter lista lavt her. Vis meg litt skills så skal dere få skills tilbake. :!: Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Joda funker det der! Noen må flekke på ei lita enkel basslinje. (helst ikke synthbass) Høres ut som dette blir en sang som trenger gode vokalprestasjoner! Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Skal lage en basslinje nå... Til den siste beaten? diskusjon.no jammen altså? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kan heller lage noe til den jeg legger ved nå. Da er det litt mer rom for andre som har lyst å prøve seg også.. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kan ikke han som lagde beaten lage den litt lenger slik at det kanskje går an å legge sammen det folk spiller og sånn...? Da kan man jo legge på soloer og sånn! 5 minutter lang beat f.eks. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå