Innos Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Plasmaen som komplett har på tilbud frister, men problemet er at eg foreløpig berre har pc med vga/s-video. Så det eg lurar på er om eg kan bruga dvi-vga adapter eller evt. ein slik på plasmaen for så å bruke vga? Korleis er det med han/hun? Er vel han/han eg skal ha? Om ikkje så er det vel ikkje vits å skaffe seg tven mtp at eg då må bruka s-video? edit: Ser ut til at TVen har dvi-d, så då sit eg vel igjen med s-video? Endret 1. september 2007 av Innos Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Trur rett og slett at eg berre kjøper tven og så finner eg ut av det seinare, og bruker min gamle pc (med dvi) midlertidleg. Eit alternativ hadde vel vore å kjøpt ein "slik boks" som eg kan streama media til. edit: Såg sjølvfølgeleg på "BOX delivery" og ikkje "Posten", frakt blir då over dobbelt så dyr (1200kr). Komplett har igjen øydelagt eit tilsynelatande godt kjøpt. Merkeleg at komplett, som er størst i Noreg (nesten størst i norden også vel?), har den dårlegaste fraktordninga. Hos amentio, stretto osv har du fast frakt, netshop har noko greier som i alle fall er mykje billegare enn komplett (42" plasma kostar 500 å sende). Til og med Netthandelen har forhandla seg fram til veldig gode prisar (42" plasma kostar 300 å sende), og dei er knøttsmå ifht komplett. Endret 2. september 2007 av Innos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå