Nitrius Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Lurer på en ting, er det ikke slik at kontoen på ps3en og playstation.com skal "henge" sammen? prøvde nemlig å logge på med min ps3 konto på playstation.com og da fikk jeg bare "password or email is wrong" noe i den duren. Noen som vet hvorfor? eller er det slik at jeg må lage meg en konto der også? Prøvde å gjøre det men da stod det at epost adressen min var i bruk.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 samme her, vet ikke om du må logge inn på region, type Norge først så inn på kontoen.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Nå tror jeg at jeg har funnet feilen. Har tydeligvis lagd en konto før når jeg fikk psp, så det er noe krøll siden jeg brukte samme mail på begge.. hmm Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 har bare PS3 konto, og får ikke logget inn.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 ok, så registreringen på selve PS3'en er ikke samme som på websida..kjipt Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Ser ut som du kan lage en konto på siden også registrer ps3en med serial nummeret som står bak på ps3en, er dette riktig? Lenke til kommentar
ps3online Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ser ut som du kan lage en konto på siden også registrer ps3en med serial nummeret som står bak på ps3en, er dette riktig? 9407920[/snapback] Det stemmer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå