Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvordan bytte bank?

MittBrukernavn

Anbefalte innlegg

Skjekka SkandiaBanken på netter nå etter et tips på prisene der. Var jo ingen avgifter på noe untatt årsavgift på kort og gode renter fra første krone :)

Hvordan skal jeg da gå fram får å bytte bank? Kan jeg flytte alt i BSU/Bruks og Spareonto+rentene jeg har tjent i år over smertefritt?

Kan alt gjøres over web eller må jeg ringe support?

Er det faktisk verdt å bytte bank? Bruker DnB NOR nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen 7 år etter må jeg vel si først! he he...

Men alt du lurer på skal du få informasjon om på sidene til skandiabanken.

Men du kan ta ting i steg. Opprett kundeforhold med skandiabanken og sett inn de 15 000 de krever for å godkjenne deg. Og får ditt Visa kort og slutt å bruk NOR sitt.

Så kan du se på BSU etterhvert...

Selv har jeg som nevnt vært Skandiabanke kunde siden 2000. Men jeg har også beholdt mitt Postbanken forhold. Dette fordi for ting som lån og sånt er det greit å ha noen å prate med i en bank.

Så jeg bruker Skandiabanken som brukskonto og betale regninger. Postbanken har jeg huslån og BSU i og tar imot lønn. Trekker fra lån og husleie og overfører resten til Skandiabanken.

AKIRA

Lenke til kommentar

Man må enten ha 15.000 kr på konto ELLER ha tjent mer enn et større beløp i fjor og kanskje året før der igjen, altså enten 15.000 eller en form for fastere inntekt mener jeg å huske fra når jeg ble med for en del år siden.

Sjekk det ut anyway.

(Dette er for å få kort fra dem, som er hoveddelen av banken sine tjenester for yngre, og lån senere, men lånene har visse krav.)

Endret av Atomics
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...