MittBrukernavn Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Skjekka SkandiaBanken på netter nå etter et tips på prisene der. Var jo ingen avgifter på noe untatt årsavgift på kort og gode renter fra første krone Hvordan skal jeg da gå fram får å bytte bank? Kan jeg flytte alt i BSU/Bruks og Spareonto+rentene jeg har tjent i år over smertefritt? Kan alt gjøres over web eller må jeg ringe support? Er det faktisk verdt å bytte bank? Bruker DnB NOR nå Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Velkommen 7 år etter må jeg vel si først! he he... Men alt du lurer på skal du få informasjon om på sidene til skandiabanken. Men du kan ta ting i steg. Opprett kundeforhold med skandiabanken og sett inn de 15 000 de krever for å godkjenne deg. Og får ditt Visa kort og slutt å bruk NOR sitt. Så kan du se på BSU etterhvert... Selv har jeg som nevnt vært Skandiabanke kunde siden 2000. Men jeg har også beholdt mitt Postbanken forhold. Dette fordi for ting som lån og sånt er det greit å ha noen å prate med i en bank. Så jeg bruker Skandiabanken som brukskonto og betale regninger. Postbanken har jeg huslån og BSU i og tar imot lønn. Trekker fra lån og husleie og overfører resten til Skandiabanken. AKIRA Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har også vært skandiabankenkunde siden 2000. Anbefales. Men hva er dette 15000 for å godkjenne? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Du må ha 15000kr på konto for å få kortet tror jeg. Er bare å flytte pengene igjen etterpå uansett Endret 1. september 2007 av MrLee Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hmm. Har det alltid vært slik? Kan ikke huske at jeg måtte det, men kanskje det rett og slett er hukommelsen min som svikter. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg husker jeg måtte det i 2003-4 iallefall. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Man må enten ha 15.000 kr på konto ELLER ha tjent mer enn et større beløp i fjor og kanskje året før der igjen, altså enten 15.000 eller en form for fastere inntekt mener jeg å huske fra når jeg ble med for en del år siden. Sjekk det ut anyway. (Dette er for å få kort fra dem, som er hoveddelen av banken sine tjenester for yngre, og lån senere, men lånene har visse krav.) Endret 3. september 2007 av Atomics Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Man trenger ikke 15 000kr på konto for å få Visa kort fra skandiabanken. Ordnet meg konto, 0kr på den, og bestilte visakort. Og fikk det. Kredittkortet er det mulig du må ha penger på konto for å få... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå