TheClown Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Heisann. Jeg holder på med en portal for siden clanserver.no og bruker tråder & poster fra phpBB 3 forumet som hører til siden som nyhetssystem. Alt er ferdig nå, borsett fra en ting. Datoen for opprettelse av en tråd blir lagret i databsen som en laaang "kode" og jeg trenger hjelp til å løse den opp slik at den blir lesevennelig igjen. Slik ser koden ut i databasen: 1. 1188658546 2. 1188596926 3. 1188596707 Koden for å lage stringen (i forumet) POST_DATE' => ($post_data['post_time']) ? $user->format_date($post_data['post_time']) : '', Dateformatet i forumet. d M Y H:i Hvordan gjør man det om til en dato igjen? Jeg har aldri vært borti noe lignende før, men jeg tipper det har noe med timestamp å gjøre. (Gjerne sleng dette i en funksjon siden det må passe inn med resten av koden) All hjelp mottas med - Th0mas^ Endret 1. september 2007 av TheClown Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 PHP <?php $post_data['post_time'] = 1188596926; echo date( 'd M Y H:i', $post_data['post_time'] ); ?> Kodeord: date() & time() Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Takk martin Funka veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå