Nuffern Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 (...) gjett hva han egentlig heter? dere kan jo prøve å gjette eller ringe ham, men jeg tror dere vet det allerede... Hvem er det, og hvordan kan vi gjette hva han heter? Er det en gjenganger? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 ok, for de som ikke tok den med en gang... han het *Hassan* den var lettere å forstå hva? (ikke vondt ment, er bare trøtt) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 936 76 601 - Mosanna, Hassan fra Trosterud 91884782 - Khushi, Abdul Ghaffar også fra Trosterud. Høres ut som en business allianse dette Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Ufattelig at det er mennesker som er så fantastisk dårlige på å skrive som Hassan. Det er så helt utrolig at jeg nekter å tro på det. En ting er at han ikke kan språket, men dette grenser opp mot en svært lav IQ! Selv en person med alvorlige skrivevansker skriver bedre enn dette! Lenke til kommentar
alien_spiff Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 hahaha... jaggu så var det en "ikke norsk" en... herregud... hvem vil gi fra seg telefonen til en sånn en? og så uten noen kvitering... gadd ikke lese så nøye eller hele... men det jeg fikk med meg var ihvertfall noe av det latterligste jeg har lest i dag.... Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg sier bare PAKKIS!! ubrukelige innvandrere det minste vi kan forlange når de slipper å betale skatt er at de kan lære språket! Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hmm, hvor er moderatoren når du trenger ham... :x Slutt å sleng rasistiske og negative uttrykk, MotorKongen. Jeg blir nødt til å melde deg til admin/mod. viss ikke.. Sorry, men her skal vi snakke mobil, dine meninger om utenlandske/innvandrere får du holde for deg selv. -"Oh look, a coloured man!" -"So? I've got a 4096 coloured Samsung, and I ain't against it!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg