Gå til innhold

M*O*B*I*L_BOY16

HA$$AN

Anbefalte innlegg

halla folkens jeg kan oppne alle slaks mobiler det er bare nokia da har kabler alt som trengs oppne billig som sagd da må dere snakke med meg som sagd så det er billig jeg oppner og gjør gjør mobilen helt ny for 300 .- det er billig i butikker er det fult pris jeg behøver ikke kviteringer eller hva det måtte være er helt seriøst for det er jeg har oppnett mange mobiler så mange ganger så det hvet jeg hav jeg kan så ta og prat medmeg hvis det er noe dere tenker om greit folkens så skal det være as hvis det er noe viktig eller dere vi spørre noe om mobil ta kontakt med meg i mobil nr er 91884782 og 93676601 og heter Hassan i såfall kan det gå bra og snakke med meg kan forklare deg en lit bedre måte og lett så kan vi møte eller noe sånt så kan vi oppne og gjøredet jeg skal ok? jeg har også msn hvis dere vil ta kontakt som kom i msn lagr meg i lista hvis dere ikke vil ringe meg eller ikke har penger i korte derfor så lagr mailen min i msn din ok? .....

hilsen HA$$AN :google: :D:lol: 8) :p:woot::shrug::rofl: [/b]

[/code]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok..det var noe av det morsomte jeg noen gang har lest... "halla folkens jeg kan oppne alle slaks mobiler det er bare nokia da har kabler alt...."

han presterer faktisk å skrive 12 linjer uten punktum eller komma, og det han skriver er jo helt meningsløst :lol::rofl: *btw jeg hater de nye smileyene ;/ *

Lenke til kommentar

samme hvor morsom denne posten er, og det at det faktisk kan være en som kødder, så er det også en sjangs for at var alvorlig i den posten.

Har du lest gjennom Retningslinjene og Netiketten vet du bedre enn å oppføre deg så rasistisk som du nå gjør MotorKongen...

-Gledesdreper'n-

Lenke til kommentar

som så lite jeg hadde å gjøre på en lørdagskveld, så tenkte jeg hvorfor ikke? Og sendte nummeret han angitte i posten sin til telefon katalogen via sms, og gjett hva han egentlig heter? dere kan jo prøve å gjette eller ringe ham, men jeg tror dere vet det allerede...

og MotorKongen: Jeg er ikke noe fan av rasister heller :evil:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...