LasseGL Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei! Nå er det på tide med å kjøpe seg en Ekstern Harddisk. Har sett litt rundt omkring, men som alt annet innen PC-verdenen blir jeg veldig usikker, hehe. Men ihvertfall, ser jeg litt på I-omega's produkter, de ser veldig fine ut, utrolig fine vill jeg si, men det står lite spesifikasjoner angående deres produkter, slik som båndbredde osv. Håper derfor at dere IT-folk kan hjelpe meg! Jeg er på utkikk etter en Harddisk (Størelse er ikke noe problem, om det er 2.5 eller 3.5 er ett fett): - Båndbredde på minst 800. -Cache på minst 16 MB. - Søketid på så lavt som mulig. - 7200 RPM. Dette her er bare krav jeg setter, er det noen krav som egentlig ikke er så vesentlig, så kom med forslag uansett. Og Gi meg helst en link til produktet, og da helst til en Norsk Nett-shop. Trenger svar snarest! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bare for å få det klart har båndbredden lite å si - så og si ingen disker for privatmarkedet kan bruke opp båndbredden. Ellers er jeg fornøyd med Western Digital sine disker. Vært borti i 4 av de og de er stabile og greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå