Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Får ikkje ha tysk likevel

Anbefalte innlegg

Dette er det fyrste året eg går på ungdomsskulen, og då kunne me velje eit språk me ville ha som tilvalsfag; spansk, fransk eller tysk. Eg valgte tysk fordi eg trur og synest det er lettast å lære, og fordi beggje søstrene mine (18 og 19 år) har hatt det. Fyrste veka hadde me tre timar tilvalsfag med ein time av kvart språk for å sjå om me ville ombestemme oss. Den andre veka skulle me delast inn i klassar etter hvilke språke me ville ha. Då fekk me vite at det var for lite som hade valgt tysk, og derfor fekk me ikkje ha tysk, og måtte derfor velgje eit anna språk.

Det var seks stykker som hadde valgt tysk, sju hadde valgt fransk og sju eller åtte som hadde valgt enten engelsk eller norsk fordjupning. Dvs. at det var færre elevar som hadde valgt tysk enn noko anna språk/fordjupning.

Eg kjenner heller ikkje so mange på ungdomsskulen enda, men de som hadde valgt tysk var dei eg kjente best, og som eg vil bli meir kjent med. I staden kjem eg i klassen med 23 andre.

Gløymde nesten å skrive grunnen til at me ikkje får ha tysk. Lærarinna som skulle undervise i tysk og rektoren sa at dei berre kunne undervise fem klassar i tilvalsfaget. Sidan det blei to spanskklassar, måtte dei stryke eit av faga, det blei tysk dei måtte stryke sidan det var færrest som hadde valgt det.

Derfor blei det desse klassane med tilvalsfag: To spanskklassar, ein fransk, ein norsk fordjupning og ein med engelsk fordjupning.

Blei jævlig skuffa då eg fekk høyre dette.

Heldigvis er det foreldremøte på mandag, der kjem nok mamma til å ta det opp.

Kva synest dykk dette med at me ikkje får ha tysk?

Eit til spørsmål: Gjer det noko hvilket språk eg tar? Utdanningen meiner eg. Kan det vere eg ikkje kjem inn på diverse videregåandeskular?

Moderator: Flytt denne viss den er feilplassert. Eg synest det i hvert fall passer i denne kategorien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde tysk de tre årene på ungdomsskolen. De hadde ingenting å si på inntaket til VGS.

Da jeg begynte i 8. klasse fikk vi vite at vi hvis vi tok tre år med tysk på ungdomsskolen, slapp vi to år på videregående (altså bare ett år på VGS).

I fjorhøst da jeg begynte på VG1 var det jo innført ny reform og greier, og da fikk vi ikke ha språkfag i det hele tatt.

DA ble jeg forbannet da! Men det er jo bra at jeg tok de tre årene likevel. :)

Så nei, det har ingenting å si hvilket språk du tar på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...