Gjest nervøs Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei, hadde en fuktig natt på byen på torsdag. Jeg presterte å hoppe ned en skråning og lande med rette bein på bakken. Det var som om en boble sprakk inne i kneet og det gjorde ikke noe særlig vondt da, men neste dag begynte smertene å komme. Føles ut som beina i kneet skraper sammen. Nå må jeg halte litt for å bevege meg. Alle sier at jeg skal hvile kneet mitt og vente. Er litt usikker. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg tror du gjør lurt i å ta en tur til legen. Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ta kontakt med lege. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Off da! kontakt en lege kan jo ver du har strekt/strukket en sen! det er ikke bra hvil deg er du ikke bedre i morgen eller no så reis til legen!! god bedring! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Kan hende at du har klart å løsne noe brusk på kneskjellet. Lenke til kommentar
Gjest nervøs Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Kan hende at du har klart å løsne noe brusk på kneskjellet. 9407125[/snapback] Er det ille? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det er ganske ille ja, da må du operere. Husker det skjedde med min far for noen år siden. Lenke til kommentar
Gjest nervøs Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det er ganske ille ja, da må du operere. Husker det skjedde med min far for noen år siden. 9407172[/snapback] Da tror jeg ikke det er det. Det er jo ikke uutholdelig men jeg merker det med en gang jeg beveger meg. Får vel sjekke med legen på mandag. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Husker min far sa at å gå oppover gikk ganske greit, mens i nedoverbaker klarte han såvidt å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå