Stonescream Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Også en annet spørsmål til folket her.. Burde jeg ha Standar rattet, det ratte som står i nå eller et annet ratt som jeg kan feste på naven?! Har løst på annet ratt egentlig.. Men hva mener dere? Et mye finere ratt og litt mindre lastebilstørrelse er BMW M sportsrattet. Har det på min egen og ser mye bedre ut synes jeg: Litt skjeiv vinkel, men du ser sånn ca hvordan det er. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fortell om den skru trekkerren du kan putte i mellom skjermen da *mobbe* Neida... Lenke til kommentar
slideface Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 jeg er helt enig!BMW M sportsrattet er det beste rattet til bmw e 34! Lenke til kommentar
325icab_88 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Flott bil Kjører med rattet ovenfor selv, anbefales! Anngående xenon, så selger jeg ettermonteringssett til 1500,- pr. sett. Lenke til kommentar
Kristiansen-1990 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Tusen takk for gode komentarer.. Fortell om den skru trekkerren du kan putte i mellom skjermen da *mobbe* Neida... Bilde sier mer enn tusen ord Måtte bare pusse litt for å se Av en eller annen grunn har jeg ikke bilder når jeg holdt på å fikse det, men jeg kan legge ut noen bilder av resultatet i morra.. En stor klump sparkel Skal pusse det ned senere.. Også ratt, jeg har fiksa en ratt som jeg likte.. Rektignok ikke no BMW ratt men, jeg syntes det var greit..Kan legge ut bilder når jeg har fått satt det i det og!! Bilde: Her er også et bilde av vinterhjula mine: Kan også legge ut en bilde av bilen nå som de er på i morra tenkte jeg. Kjøpte også noe annet snacks til bilen i dag Lurer også på å kjøpe meg noen samco slanger en gang.. Ser mye bedre ut Det var det for denne gang.. Men det kommer mer!! Lenke til kommentar
slideface Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 fin ratt det der. men jeg hadde heller gått for BMW M sportsrattet. lykke til vidre med bilen. -Fredrik Lenke til kommentar
Kristiansen-1990 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Liten update..!! Da var filtere inne Før: Etter: Her er også er bilde det filtere som sto i fra før.. Er "green" filter.. Ganske så skittent egentlig.. Bare et vanlig bilde av bilen i en bakke med litt ujevnt unnerlag.. Derfor den ser så rart ut XD En vask trenger den også i grunn Også vis dere ser litt lenger oppi høyere gjørne på det siste bilde ser dere en litt annet prosjekt Endret 18. november 2007 av Kristiansen-1990 Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Samme vinterfelgene som jeg har det der. Hvor kjøpte du luftfilteret? Og til hvilken pris? Fulgte det med adapter og alt som trengtes? Lenke til kommentar
Kristiansen-1990 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Samme vinterfelgene som jeg har det der. Hvor kjøpte du luftfilteret? Og til hvilken pris? Fulgte det med adapter og alt som trengtes? Kjøpte det på Torshov Bilrekvisite.. Fulgte ikke med noe nei, var bare filtere.. Gav 300 kroner for det.. Ikke akkurat no ran MEN Jeg lurer på en liten ting.. Om hva folk mener.. Syntes dere at jeg burde kjøpe meg "takforlenger" og en frontleppe som vist på bilde nedenfor.. Har veldig løst Også en ting til som jeg glemte i sta.. Jeg skal kjøpe meg noen nye dekk etter vinteren, og jeg har kjikka litt på Toyo Tyres fordi de ikke koster sjorta Noen som kan bekrefte av det er gode dekk? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kva er det som gjer Alpina så spesielt egentlig? Lenke til kommentar
Kristiansen-1990 Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Kva er det som gjer Alpina så spesielt egentlig? Nå henger jeg ikke helt med her Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kva er det som gjer Alpina så spesielt egentlig? Alpina er et eget bilmerke basert på BMW. Wikipedia Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Detta blir jo bra! Synes du burde kjøpe leppe og rute forlenger ja Da blir den jo konge Mene det du har sparkla etter hullet ska du fixe det snart med lakk eller? Lenke til kommentar
Kristiansen-1990 Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Detta blir jo bra! Synes du burde kjøpe leppe og rute forlenger ja Da blir den jo konge Mene det du har sparkla etter hullet ska du fixe det snart med lakk eller? Takker Hehe.. Der jeg har sparkla ja.. Lurer på om å ikke ta det til hælja.. Har kjøpt meg en pussemaskin som går på luft, så vi får vel se ettervert da Kommer med update når jeg kommer til det Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Frontleppe er _ihvertfall_ stilig, takforlenger vet jeg ikke helt, men vil tro det også blir tøft =) Lenke til kommentar
Kristiansen-1990 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Har prata litt med en kamerat som har takforlenger på sin 3 serie.. er vist bare no piss å dritt Så da blir det vertfall ikke no av.. Frontlegge kommer garantert!! Mest sansynlig samtidig som jeg bestiller de nye dekka jeg skal ha.. Selger nemlig på samme sted Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 skjer det ikke noe her eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå