Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog: BMW 520 E34


Anbefalte innlegg

Har selv hatt to forskjellige E34 de siste årene og jeg vil anbefale deg å holde den så clean som mulig. Hvite blinklys, pene felger, senking og en pen ekosstuss er alt som trengs. Angel eyes passer ikke på gamle biler etter min mening.

 

Men uansett, her noen bilder av 520'n og Alpina B10'n jeg rullet rundt i før:

90' 520i:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2y200039xv3.jpg

 

Med senking, Rondell R58 og supersprint eksos

27110041fj2.jpg

27110029gb2.jpg

 

Alpina B10 - denne ble ikke lenge i garasjen da automatgir ikke var noe for meg:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
img401101no8.jpg

img399501ys1.jpg

img401001di0.jpg

9420957[/snapback]

 

 

Vanvittig flotte biler.. :) Spesielt Alpinaen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig i at det er pene biler. Var litt trist å kvitte seg med den gode gamle 520'n, men nå holder jeg på med banekjøring og da er det E30 som er tingen. Ser at trådstarter har den riktige motoren i sin 520. Selv hadde jeg den daffe utgaven med rundt 130 hester og det flyttet ikke mye på seg akkurat :p Alpinaen på den andre siden. Det dro godt.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har selv hatt to forskjellige E34 de siste årene og jeg vil anbefale deg å holde den så clean som mulig. Hvite blinklys, pene felger, senking og en pen ekosstuss er alt som trengs. Angel eyes passer ikke på gamle biler etter min mening.

 

Men uansett, her noen bilder av 520'n og Alpina B10'n jeg rullet rundt i før:

90' 520i:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2y200039xv3.jpg

 

Med senking, Rondell R58 og supersprint eksos

27110041fj2.jpg

27110029gb2.jpg

 

Alpina B10 - denne ble ikke lenge i garasjen da automatgir ikke var noe for meg:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
img401101no8.jpg

img399501ys1.jpg

img401001di0.jpg

9420957[/snapback]

 

Hadde ikke akkurat noen planer å sette på plastikk nei.. men kommer ikke til å ta av vinga heller... Ska prøve å holde den clean som mulig ja :) Ska kanskje sette inn skinnseter å sånt ettervert å få mer clean intreør.. Akkurat nå, ska det settas på noen setetrekk fra Biltema.. Grunnen til det skal jeg vise når jeg bilen hjem :p Var ikke så gale de bilene dine nei :D

Lenke til kommentar
Bilen ser bra ut den da! :D Får vel komme å se endag... :p

9427730[/snapback]

 

Takk :)

 

Endelig har du den hjemme, det føles deilig?

 

''Litt'' slitt førersete da. Rusten hadde jeg fått fiksa så fort som mulig. Terningen hadde jeg heller kastet enn å hengt den i vindu :!:

9427877[/snapback]

 

Det føles DIGG å ha bilen ja :D

 

Er litt slitt det ja.. Men men.. Skal ta rusta når jeg har tid :thumbup: Terningane skal jeg ha der!! Det er bare tøft!!

 

 

 

 

 

 

 

Også en annet spørsmål til folket her.. Burde jeg ha Standar rattet, det ratte som står i nå eller et annet ratt som jeg kan feste på naven?! Har løst på annet ratt egentlig.. Men hva mener dere?

Lenke til kommentar

Om det er Airbag i det orginale så velg det. Ellers om det er godkjente papirer på det rattet som er der- så hvorfor ikke ha det.

 

Selv har jeg Et Race sport ratt jeg skal selge/kvitte meg med- grunnet jeg velger heller og ha orginal rattet med Airbag!

Litt bedre og tygge på et airbag ratt enn et racing ratt om man skulle kræsje.

Lenke til kommentar

Tror kanskje jeg ville gått for et litt større ratt. Jo mindre ratt, jo "mindre kontroll".

 

Det er jo ingen banebil, og jeg tror nok du kommer til å gå lei av det lille rattet etterhvert. Er mer stress å kjøre med så lite ratt en et med en mer normal størrelse. Ellers pen bil du har fått deg! Har du lappen nå (ser nicket ditt, 1990).

 

Du blir vel kanskje å se i distriktet her fremover du da (Grenland). ;)

Lenke til kommentar

Trur jeg skal sette på et annet ratt.. Standar ratte trur jeg ikke det blir noe av..

 

 

 

Tror kanskje jeg ville gått for et litt større ratt. Jo mindre ratt, jo "mindre kontroll".

 

Det er jo ingen banebil, og jeg tror nok du kommer til å gå lei av det lille rattet etterhvert. Er mer stress å kjøre med så lite ratt en et med en mer normal størrelse. Ellers pen bil du har fått deg! Har du lappen nå (ser nicket ditt, 1990).

 

Du blir vel kanskje å se i distriktet her fremover du da (Grenland). ;)

9429351[/snapback]

 

Får lappen til neste år.. 5.8.2008.. Og når jeg får lappen, er dette en bil som kommer til å bli sette masse i grenland :thumbup:

Lenke til kommentar
Meget fin bil, i hvert fall utvendig. Håper ikke du kommer til å pimpe og style den ihjel? Uansett, jeg ville bytta rattet til det originale (eller eventuelt et nyere BMW-ratt, E39 kanskje) og ikke minst fått gjort noe med setet.

9430731[/snapback]

 

Takker..

 

Den bilen der kler ikke plast, så ikke vær redd for at jeg skal sette styling.. Skal bare beholde deb spoileren som er på ;)

 

Jeg syntes det rattet som står i er tøft jeg, men jævli å kjøre med.. Ser ikke dæsjen.. Så jeg lurer på å sette på standar ratt..

 

Anngående setene, kommer jeg bare til å sette på noen setetrekk..Det sete er så godt å sitte i at jeg gidder ikke bytte

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du bør gi den bilen en skikkelig motorvask ;) bruk en dag på å få motoren til å skinne :D

9431676[/snapback]

 

Det skal jeg.. Men må ta en dag jeg ikke har kjørt med den da, fordi det går jo ikke når motoren er varm

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Spoileren som sto på var jo bare pen :) Om du virkelig satser litt, kan du jo trekke om stolene, i stedet for å bare ha på et trekk. Det ser mye bedre ut i tillegg til at man sitter bedre i setet da ...

9432796[/snapback]

 

Vet... Spoileren er bare deilig.. Trenger ny lakk da.. Var helt elendig grunnarbeid på den, så det har detti av masse lakk.

 

Prøvde med trekk i dag.. Fy faen.. Styggere får man det ikke..

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller være litt oppmerksom rundt forbi og se om noen selger nytt interiør. Kompis av meg kjøpte skinninteriør til sin E36 coupe, og det kostet ikke så altfor mange tusen.

9433275[/snapback]

 

Blir nok nye stoler ja.. Men driter i det sete mitt sånn med det første.. Gjør ikke meg en dritt egentlig :p

 

 

 

 

Da har jeg foresten bytta ratt :) Men ble ikke helt rekti, såååå, må fikse mer i morra.. Da kommer det sikkert bilder å :) Jeg fant foresten ut at det ikke var rekti når jeg var ute å kjøre.. morro å kjøre den der altså! :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...