OlaHaldor Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Nå vet jeg ikke hvor viden kjent det er på forumet her - men Atomic Bomberman er et utrolig artig lite "sideshow" av et spill - og kunne fungert utrolig bra som noe å kvele litt tid med under LAN når man venter på at konkurranser skal gå i gang - eller kanskje som en konkurranse i seg selv? Den eneste versjonen jeg har prøvd av Bomberman med LAN-støtte, bruker IPX-protokollen.. Har søkt litt i Windows Vista, men finner ingen måte å legge inn IPX-protokoll. Vet noen om en måte å legge inn dette på? Evt. vet noen av en versjon av Bomberman som går via TCP/IP? Alle hint som går i riktig retning er gull verdt! Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Fin liten tutorial om hvordan du får IPX-protokollen til å fungere på Vista http://www.starbase01.com/site/index.php?id=22,87,0,0,1,0 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Oh! Jeg fant en rimelig masende erstatter/spinoff.. Bomberman International Online. Lukter japanmanga av interfacen, men det funket. Får se om vi får gjort noe med dette på LAN.. takk for tipset, men vi får se hvor mange av de som kommer på LAN som er med på IPX-greiene.. Lenke til kommentar
slash Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Om du bruker snes9x kan du spille originalene fra supernintendo via lan på pc. Veldig morsomt! Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vel, her er en link for Bomberman International .. Klikk meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå