tronddalsplass Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 1. hvorfor kan jeg ikke legge inn xp? setter inn cd'en med xp, men kan ikke trykke innstaller.....får heller ikke til å starte cd'en under booting.....av en eller annen mystisk grunn 2. hvis jeg skulle få lagt inn xp, kan noen gi meg en link til hvor jeg kan finne drivere som passer med xp til denne datamaskinen? takk Lenke til kommentar
vikingjan Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 1. hvorfor kan jeg ikke legge inn xp? setter inn cd'en med xp, men kan ikke trykke innstaller.....får heller ikke til å starte cd'en under booting.....av en eller annen mystisk grunn 2. hvis jeg skulle få lagt inn xp, kan noen gi meg en link til hvor jeg kan finne drivere som passer med xp til denne datamaskinen? takk 9406831[/snapback] Hei ! Angående spørsmål 2 er jeg forbløffet ! Ikke har du søkt på svar og ikke har du en gang lest første side på forumet ... ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/asp...5520_7220_7520/ Jan M Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 1. hvorfor kan jeg ikke legge inn xp? setter inn cd'en med xp, men kan ikke trykke innstaller.....får heller ikke til å starte cd'en under booting.....av en eller annen mystisk grunn 2. hvis jeg skulle få lagt inn xp, kan noen gi meg en link til hvor jeg kan finne drivere som passer med xp til denne datamaskinen? takk 9406831[/snapback] Er det en original WinXP CD ? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 gå inn i bios å sett at den skal boote fra CDrom før HDD. Det måtte jeg gjøre. Lenke til kommentar
tronddalsplass Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 takk for hjelpen begge 2 Lenke til kommentar
tronddalsplass Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/asp...5520_7220_7520/ her ligger det 3 forskjellige versjoner av webcam driverne....hvilker passer til 7520G? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei. Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden. Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå