iNeo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 OOOOOO... SATAN! Det var en Flaggermus på rommet mitt i ca 15 minutter! Jeg skulle til å sette meg ned ved min pc, i mitt bekmørke rom. Plutselig hørte jeg en "klapp" lyd mot taket, jeg snudde meg å så en fugl.. Men nei da, når jeg henta lommelykta mi så jeg det var en flaggermus! Den flagra over rommet mitt kjempe lenge før den endelig satt seg på persiennene mine slik at jeg fikk ta ett hondkle rundt den og "føre" den ut ruta! Once in a lifetime experience! Oooooooo... Digg..... Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Og dette er du veldig glad for? Jeg hadde antageligvis svimet av. Hater flaggermus... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Og dette er du veldig glad for? Jeg hadde antageligvis svimet av. Hater flaggermus... 9406775[/snapback] Det er jo sinnsykt tøft! Tenk å se ett så lite dyr fly rundt og rundt i rommet mitt! Hvor mange tror du får se en vill flaggermus på 50cm avstand? Helt ekstremt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Flott beskrivelse Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 er du vampyr nå da? ikke bit meg! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 oh tøft, hadde vært kult å få en flaggermus på rommet, kule dyr. også kan jeg skremme mamma som er redd for dem Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 oh tøft, hadde vært kult å få en flaggermus på rommet, kule dyr. også kan jeg skremme mamma som er redd for dem 9406952[/snapback] Hehe. Synes de er jævlig kule jeg også. Og nei, jeg ble ikke bitt... Tror den var mer redd meg en jeg redd den. (var ikke mye redd da, bare når den fløy over hodet mitt) Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Flaggermus er dritkule. Misunner deg der. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 søstera mi og jeg var ute når det var bekkmørt. hun hadde på seg en hvit t-skjorte så kom en flaggermus og styrtet rett inn i henne og brakk den ene vingen! du skulle hørt hyla hennes! :!: Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 På øvreloftet hos oss kryr det av dem Jeg har også hatt dem på rommet. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 åhhh, nå ble jeg misunnelig Har alltid ønsket en flaggermus som kjæledyr! Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skal jeg sende ei i posten? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja om du er serriøs nå så betaler jeg for frakt + litt til! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har hørt om folk som har fått husene sine invadert av flaggermus, og siden de er fredet eller noe sånt, så fikk de visst ikke lov å hive de ut og måtte til slutt flytte. Var ikke snakk om én flaggermus da, men hundrevis. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hadde det i et hus der mamma bodde. Katta gjorde ganske effektivt kort prosess på de. Har hørt noen rykter om at det er bare noen få flaggermus som kan lette fra gulv/bakke. Andre må klatre opp på en liten høyde før de kan ta av. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har det kommet en flaggermus på rommet mitt har jeg sikkert dæljan i veggen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Fekk ei inn på TV-rommet ein gang eg og. Gøymde meg under teppet til den var trygt ute igjen og vindauga lukka. Forbaska drittdyr. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja om du er serriøs nå så betaler jeg for frakt + litt til! 9409433[/snapback] Hva hadde du gjort om du hadde fått en konvolitt med ei flaggermus oppi :!: Det er utrolig hvor de kommer inn! Det kom ei inn på mitt rom en gang og den kom gjennom ei lita sprekk ved pipa. Den var ikke stor plass heller. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Og dette er du veldig glad for? Jeg hadde antageligvis svimet av. Hater flaggermus... 9406775[/snapback] Det er jo sinnsykt tøft! Tenk å se ett så lite dyr fly rundt og rundt i rommet mitt! Hvor mange tror du får se en vill flaggermus på 50cm avstand? Helt ekstremt. 9406806[/snapback] Hadde flaggermus i stua 3 ganger i fjor sommer, ikke noe big deal med det. Det som er irriterende er å få de ut igjen. Den ene ville ikke ut, så jeg måtte slå`n ihjel og gi den til kattene. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Denne lille krabaten lå å basket og peste utenfor døren da jeg var på ferie for noen måneder siden. Det er jo ganske flotte dyr igrunn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå