Gå til innhold

DÆVEN! Var en FLAGGERMUS på rommet mitt!

iNeo

Anbefalte innlegg

OOOOOO... SATAN! Det var en Flaggermus på rommet mitt i ca 15 minutter!

Jeg skulle til å sette meg ned ved min pc, i mitt bekmørke rom. Plutselig hørte jeg en "klapp" lyd mot taket, jeg snudde meg å så en fugl.. Men nei da, når jeg henta lommelykta mi så jeg det var en flaggermus! Den flagra over rommet mitt kjempe lenge før den endelig satt seg på persiennene mine slik at jeg fikk ta ett hondkle rundt den og "føre" den ut ruta!

Once in a lifetime experience!

Oooooooo... Digg.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og dette er du veldig glad for? Jeg hadde antageligvis svimet av. Hater flaggermus...

9406775[/snapback]

Det er jo sinnsykt tøft! Tenk å se ett så lite dyr fly rundt og rundt i rommet mitt! Hvor mange tror du får se en vill flaggermus på 50cm avstand? Helt ekstremt.

Lenke til kommentar
oh tøft, hadde vært kult å få en flaggermus på rommet, kule dyr. også kan jeg skremme mamma som er redd for dem

9406952[/snapback]

Hehe. Synes de er jævlig kule jeg også.

Og nei, jeg ble ikke bitt... Tror den var mer redd meg en jeg redd den. (var ikke mye redd da, bare når den fløy over hodet mitt)

Lenke til kommentar
Og dette er du veldig glad for? Jeg hadde antageligvis svimet av. Hater flaggermus...

9406775[/snapback]

Det er jo sinnsykt tøft! Tenk å se ett så lite dyr fly rundt og rundt i rommet mitt! Hvor mange tror du får se en vill flaggermus på 50cm avstand? Helt ekstremt.

9406806[/snapback]

Hadde flaggermus i stua 3 ganger i fjor sommer, ikke noe big deal med det. Det som er irriterende er å få de ut igjen.

Den ene ville ikke ut, så jeg måtte slå`n ihjel og gi den til kattene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...