villing Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Halloen! Hvet ikke om denne er rett postet, men Har en Maxtor eksternhardisk, som ikke vil "åpne" seg. Jeg kobler den til pcen, og det kommer aldri noe opp, heller ingenting på mindatamaskin. Den har fungert flott før, men etter endel opplasting på den for noen noen uker siden, har jeg ikke fått det til. Noen som har noe peiling på hva jeg kan gjøre, har prøvd tre forskjellige pcr. Takker for svar. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Halloen! Hvet ikke om denne er rett postet, men Har en Maxtor eksternhardisk, som ikke vil "åpne" seg. Jeg kobler den til pcen, og det kommer aldri noe opp, heller ingenting på mindatamaskin. Den har fungert flott før, men etter endel opplasting på den for noen noen uker siden, har jeg ikke fått det til. Noen som har noe peiling på hva jeg kan gjøre, har prøvd tre forskjellige pcr. Takker for svar. 9406720[/snapback] Sjekk om USB/Firewire kabelen er defekt, beste jeg kan komme på. Hører du om hardisken starter opp, eller er den helt stille? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Kjøpte du den ferdig? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Dersom du bruker windows er det ofte du må sette USB kabelen i den samme USB porten som du brukte den i første gang, men siden du har prøvd 3 PCer så er det antagelig ikke det som er problemet. Lenke til kommentar
villing Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Den starter opp ja. Det kan jo kansje være usb'n ja, hvordan kan jeg teste om dn er defekt? Kjøpte den ferig? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Den starter opp ja. Det kan jo kansje være usb'n ja, hvordan kan jeg teste om dn er defekt? Kjøpte den ferig? 9407428[/snapback] Prøv med en annen USB kabel. Lenke til kommentar
villing Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Det er ikke en vanlig USB, den enden som er i den eksterne har en anerledes form. Har ingen andre kabler som er som denne. Lenke til kommentar
villing Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Lurte på om det gikk an å levere den inn en plass å få fikset den`? Fikk den av jobben til pappa, så kan ikke levere den til feks "der jeg kjøpte den" ov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå