Multekrem Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Skulle vel tro at Far Cry er gitt ut gratis for å sikre ekstra PR i forkant av Far Cry 2, med de andre spillene er det vel bare slik at de ikke selger lenger. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 ad supported? er det ads ingame eller? Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Ser ut til at alt reklamen i FarCry er konfirmert vekk . Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Fekk lasta ned Ghost Recon knirkefritt ved å velgje US som heimland. Nå har eg lasta ned Far Cry og er klar til å installere. Problemet er at "Sorry, you must live in the U.S to play this title" dukkar opp. Help! Endret 6. september 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fekk lasta ned Ghost Recon knirkefritt ved å velgje US som heimland. Nå har eg lasta ned Far Cry og er klar til å installere. Problemet er at "Sorry, you must live in the U.S to play this title" dukkar opp. Help! 9438814[/snapback] Du må registrere en konto, og der hvor det står at du skal velge land, så velg United States. Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 jeg har samme problem... funka for meg på prince of persia, men ikke på farcry... ja jeg har us på ubi.com kontoen.... Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 ER DET MULIG?!(fant ikke noe smilefjes som denger på en ubisoftlogo med balltre) klarte å kjøre innstaleringsfile til PoP, og nå funker ikke det heller! Noen som kan hjelpe, eller skal ubisoft bare ta seg selv i rompa? Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 og her er svaret... les det som står i rødt... klikk her Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Så vi får ikke spilt spillet da? Endret 7. september 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som har account der? Pm meg klarer ikke lage :O Lenke til kommentar
Daniel47 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Hallo! Reklamen som var i rayman forsvann etter at jeg hadde spillet det en stund/klart det ut ........ merkerlig nok.. Endret 11. september 2007 av Daniel47 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Samme har skjedd med spilla jeg har spilt Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Reklamen har forsvunnet i Ghost Recon også ^^ EDIT: etter at jeg fikk en patch fra ubi.com clienten Endret 11. september 2007 av mastergamer Lenke til kommentar
SverreRatias Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fant ut åssen man får spillt far cry uten å ha registrert seg på ubi.com. Men husker ikke navnet på filen som man må erstatte, er en fil med setup som filnavn, men husker ikke åssen type fil det var. Det var ikke en dll.fil eller txt.fil men en annen filtype, når du instalerer får du en haug med error meldinger om alt mulig skitt. Er ikke hjemme så får ikke sjekka åssen filtype det er. Er det noen som kan sette opp en liste på hva slags filer det er i den zippa farcry setupen så kan jeg peke ut den filen du må erstatte. forventer ikke at noen skal skjønne hva jeg mener.... Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Du mener, åpne farcrysetup.rar og se hva som er der? Lenke til kommentar
SverreRatias Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Du mener, åpne farcrysetup.rar og se hva som er der? 9479715[/snapback] nettopp, bare skriv opp listen med de forskjellige type filene Lenke til kommentar
SverreRatias Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=830166 Her er løsnigen på problemet over. Lenke til kommentar
erik111 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei, noen som kan hjelpe meg med og aktivere ghost recon, jeg får kun at jeg ikke er bosatt i usa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå