Gå til innhold

Samletråd for gratis spill fra Ubisoft!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
noen som vet hvordan man får fjernet all reklamen i farcry ?

JEG VIL IKKE HA NOEN BURGER FFS

9411237[/snapback]

Slutt å vær en utakknemlig drittunge. Du har fått spillet gratis FFS.

9411278[/snapback]

Har jeg sagt at jeg er utakknemlig ? syns reklamen var irriterende.

Lenke til kommentar

Ubisoft kan ikke bare gi spill ut gratis helt uten videre, eller de kunne det, men det ville ikke vært like smart økonomisk sett. Derfor har de valgt å putte inn reklame for å få reklameinntekter på det.

Hvor er denne reklamen?

Lenke til kommentar
Ubisoft kan ikke bare gi spill ut gratis helt uten videre, eller de kunne det, men det ville ikke vært like smart økonomisk sett. Derfor har de valgt å putte inn reklame for å få reklameinntekter på det.

Hvor er denne reklamen?

9411516[/snapback]

På menyene og en 10 sekunders reklame snutt mens spillet loader, ingenting in-game..

Lenke til kommentar
GENIALT konsept!

Hadde bare flere utviklere tenkt slik, er så utrolig mangen fantastiske spill der ute som hadde fortjent å blitt spillt av nye generasjoner... spill der salgsinntektene er tilnærmet null...

9416456[/snapback]

De spillene her har da ikke overhodet salgs inntekter lik 0, de er bare gamle så de ikke blir solgt så godt så som da de var nye, så UbiSoft har valgt å legge de ut gratis med reklame i.

Lenke til kommentar
GENIALT konsept!

Hadde bare flere utviklere tenkt slik, er så utrolig mangen fantastiske spill der ute som hadde fortjent å blitt spillt av nye generasjoner... spill der salgsinntektene er tilnærmet null...

9416456[/snapback]

De spillene her har da ikke overhodet salgs inntekter lik 0, de er bare gamle så de ikke blir solgt så godt så som da de var nye, så UbiSoft har valgt å legge de ut gratis med reklame i.

9416484[/snapback]

1. Angående spill der inntektene var tilnærmet lik 0 mente jeg ikke overnevte spill, jeg mente andre spill der ute, er utrolig mye å ta av. Men utvilklerne må jo være villig til å legge penger i å skaffe sponsorer og integrere reklamen i spillet, noe som ikke er gratis så klart..

2. Sannsynligheten er vel stor for at salgsinntektene på rayman, C&C, ghost recon er tilnærmet lik 0,- sammenlignet med det reklamen gir.. Håper bare UbiSoft får betalt for strevet slik at andre følger etter... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...