Reeve Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Som topic sier. Hva er best av MCP355 og MCP655? Jeg ser på specs at 655 har høyere gpm(l/h), men 355 hare høyere trykk. Og da tror jeg at 355 er bedre pga. den er sterkere, og pumper gjerne fortsatt bra i et system som er litt restriktivt. Hvis jeg går for 355, skal jeg forresten ha den 355 verisjonen som de selver på SideWinderComputers med Custom Derlin topp. Den så stilig ut syntes jeg (eller ikke så veldig stilig ut, men enkel, og ikke full av kanter etc.) 1 Lenke til kommentar
TordO Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Du mener den custom-delrin toppen som petra's techshop har laget? da burde du gå for den.. den øker mengden vann i timen og øker trykket ytterligere enn en vanlig mcp355/laing ddc Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Du mener den custom-delrin toppen som petra's techshop har laget? da burde du gå for den.. den øker mengden vann i timen og øker trykket ytterligere enn en vanlig mcp355/laing ddc 9406854[/snapback] Ja, det var den jeg mente, men jeg visste ikke at den var laget av Petras, og jeg visste heller ikke at den økte l/h og trykket Vel da blir det den. 1 Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Snedig at en kan øke ytelsen med en enkel mod : Link Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Snedig at en kan øke ytelsen med en enkel mod : Link 9429560[/snapback] Ja, den modden er jo omtrent lik den som man få med Petrastech toppen 1 Lenke til kommentar
TordO Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det der er en MCP350, som opererer ved 9w, og er i utgangspunktet mye svakere enn MCP355 som opererer ved 18w, som trådstarter skal bestille med Petra's top, og da er den ca. det beste valget (hvertfall fra mitt ståsted) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Det der er en MCP350, som opererer ved 9w, og er i utgangspunktet mye svakere enn MCP355 som opererer ved 18w, som trådstarter skal bestille med Petra's top, og da er den ca. det beste valget (hvertfall fra mitt ståsted) 9431866[/snapback] Så det er det som er forskjellen på MCP 350 og 355? 355 er 18watt mot 350s 9 watt? EDIT: Jeg kan vel også nevne at jeg skal ha D-Tek High Flow 1/2 ID på alle blokker (det medfølger på CPU blokk, men de andre er swiftech som org. kommer med pastikknipler som jeg ikke liker, og derfor skal byttes ut) Endret 5. september 2007 av _Zeke 1 Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har selv 355-pumpen med custom Petras top. Fungerer utmerket, samtidig som den er liten og stille . Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå