Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Melanotan. Tips, bruk, erfaringer og innføring.

VonOs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker kanskje som om hun satte nåla inn samme sted hver gang også.

Og hun var redd for at det var kreftfremkallende. Stoffet er jo primært fremstillet for å bekjempe hudkreft...

Det eneste den historien der sier er at det er viktig med research! Jeg har selv skrevet logg på de foregående sidene der jeg har skrevet ALT som har skjedd med meg. Og eneste bivirkningen som var igjen etter et par dager var økt libido og føflekker. Matlysten var fin, var ikke kvalm eller hadde vondt i hodet.

Nå har jeg tatt "snille" doser, og jeg har vært nøye med alt av vask og sånn.

Lenke til kommentar

Jeez, for en gjeng junkiser...

Hvis dere ikke har større motforestillinger mot å skyte stoffer dere nesten ikke kjenner egenskapene til vet jeg ikke helt hvor lys framtida deres er! :ermm:

Noen varsellamper børe lyse. Dere driver jo på med en form for "research chemicals" /aka designer drugs og lignende.

Lenke til kommentar

Stemmer det Strindmo, dette er research chemicals.

Og jeg hadde absolutt motforestillinger mot dette, men jeg valgte å prøve. Angrer ikke i dag...

Selvfølgelig kan det være langtids-effekter som man ikke merker før om 10-20 år, men det tviler jeg på...

Melanotan er et syntetisk hormon som stimulerer kroppen til produksjon av Melanocyte. Melanocyte er celler som igjen produserer Melanin, og det er Melanin som er pigmentene i huden vår.

edit 28.08.2008, 09.15:

Startet opp igjen nå, tar som før, 1mg, men har blandet det dobbelt så sterkt, så tar bare 0.1ml.

edit 28.08.2008, 13.15:

Vel, libidoen er sterk, og det har den vært siden halv 10 på morran i dag. Jeg har også merket en annen ting, og det er at det "klør" i musklene. Det klør ikke heller akkurat, men kribler, er en sånn følelse at jeg hele tiden må strekke meg. Akkurat som om når man er litt trøtt eller noe, så strekker man seg og spenner musklene. Det må jeg nå gjøre "hele" tiden.

Har lyst til å dra å trene, men vil ikke sprade rundt med telt i buksa heller liksom. :p

Endret av jale
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja, jeg holder fortsatt på, er dag 32 nå, men opplegget til nå har sett slik ut:

1mg i 10 dager

13 dager uten noe

9 dager med 1mg annenhver dag

Jeg lovet før og etterbilde:

FØR (dag2):

dag2.JPG

ETTER (dag32):

dag32.JPG

Ser det kanskje ikke så godt på bildet, det nederste er litt lysere enn det første også. Men nå har jeg vel vært litt sløv med dette, har bare tatt 14.75mg tilsammen, og det over en måned, så hadde jeg vært mer strict på opplegget, så hadde man nok sett forskjellen mye bedre! Men jeg er fornøyd, og det er ikke bare meg som har lagt merke til det!

Endret av jale
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Guest_missT_*

Jeg er ferdig med 10mg nå og startet på ny..

Har ikke tatt sol i heletatt og ser kjempebrun ut..

-startet med kun 0.05ml og økte til 0,10 etter en uke..

Er råfornøyd! Meeen, dette kostet jo flesk..er det noen som vet om ..vis man kjøper

privat og billigere..er det dårligere kvelitet da?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Gjest

Kjører på med et par spørsmål her:

1. Hvilken sprøytelengde og sprøytetykkelse er lurest å bruke?

2. Hvordan i all verden overfører man blandinga (vannet+MT2) over til den lille sprøyta?=P

Har forresten et par tips til folk som vil unngå føflekkene:

1. Begyn med lave doser! Begynner du med 1mg så er det ikke Melatonanet sin feil, men din..Begynn med 0.25mg og se hvordan kroppen reagerer på det. Føler du at det går bra så begynn med 0.25 to ganger daglig, ikke 0.5g en gang daglig!

2. Unngå så mye sol som mulig før du har fått i deg 20mg

3. Har hørt at zyrtec skal være bra mot føflkker når du kjører veldikehold=P

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Antar dette innlegget ikke leses eller tas på alvor fordi dere rett og slett har så lite mellom øra at dere ikke finner veien opp en rulletrapp engang.

Men likevel, når Legemiddelverket som er et stort statlig organ med haugevis av leger, biokjemikere, farmasøyter osv. advarer mot dette stoffet, hva i alle dager får dere til å bruke det?

Og når dere skal kjøpe paracet, er det helt det samme om dere får paracet produsert under kontrollerte omstendigheter eller om det er naboen som har sauset det sammen på kjøkkenbenken?

Når jeg leser denne tråden er det enorme kunnskapshull og feilaktige opplysninger i forhold til hva melantonan egentlig gjør. Mesteparten av dere vet knapt hva melanin er høres det ut som. Likevel sitter dere altså og kjører et eksperimentelt legemiddel, som ikke er godkjent, som er forbudt å importere, som vi ikke vet om langtidskonsekvensene av inn i kroppen deres med sprøyter dere overhodet heller ikke har peiling på?

For det det er verdt på internettforum, jeg er lege....og det har tatt meg 6 år. Og jeg ville ikke brukt dette.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Antar dette innlegget ikke leses eller tas på alvor fordi dere rett og slett har så lite mellom øra at dere ikke finner veien opp en rulletrapp engang.

Men likevel, når Legemiddelverket som er et stort statlig organ med haugevis av leger, biokjemikere, farmasøyter osv. advarer mot dette stoffet, hva i alle dager får dere til å bruke det?

Og når dere skal kjøpe paracet, er det helt det samme om dere får paracet produsert under kontrollerte omstendigheter eller om det er naboen som har sauset det sammen på kjøkkenbenken?

Når jeg leser denne tråden er det enorme kunnskapshull og feilaktige opplysninger i forhold til hva melantonan egentlig gjør. Mesteparten av dere vet knapt hva melanin er høres det ut som. Likevel sitter dere altså og kjører et eksperimentelt legemiddel, som ikke er godkjent, som er forbudt å importere, som vi ikke vet om langtidskonsekvensene av inn i kroppen deres med sprøyter dere overhodet heller ikke har peiling på?

For det det er verdt på internettforum, jeg er lege....og det har tatt meg 6 år. Og jeg ville ikke brukt dette.

Det anbefales ikke å bruke det fordi noen hevder at det ikke er prøvd ut nok. Om du er lege eller i spiller ingen rolle, du har ikke noe mer peiling på stoffet pga det.

Så langt gir ikke stoffet noen negative bivirkninger, heller ingen ting som tyder på at det vil gjøre det i nærmeste fremtid heller. Kjør på med god samvittighet, større kjangs for at p pillene tar livet av deg enn melanotanen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Du tar feil, du mener nok på melanotanin eller hva det heter. Som brukes for søvnen. Melanotan kan ikke inntas oralt da det brytes ned i leveren og forsvinner.

Dessuten er det noen grise høye priser dere kjøper jeg. Jeg leverer det langt billigere om det er relevant :p

Hei

Selger du enda..får ikke tak i detta, min leverandør svarer ikke.

Kan du svare meg på [email protected]

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Hvor lenge sitter melanotan i kroppen?

Siden tok i sommer, var vell rundt 30 trur jeg.

Nå trengte jeg bare og ta 4, så ble jeg like brun som jeg var når jeg gikk på det i sommer.

Eneste bivirkningene jeg har lagt merke til er at føflekkene kan bli litt mørkere, og at jeg noen få ganger har blitt varm og rød etter jeg har tatt sprøyta, men det har skjedd 2 av 34 ganger.

Noen som vet hva det kommer av?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har hørt alle skrekkryktene og lest alle skrekkspaltene, men det virker som det er mest de samme få personene som har fått "alvorlige" bivirkinger... Det går også rykter om at Melanotan I og II skall være ulovlig, men det er det ikke.

Man rekomanderer det ikke for det har ingen ferdig dokumentert medicinsk virkning som forbedrer eller forhindrer symptomene til noen sykdom, thats it ! Men på apoteket skriker de eldste kjerringene at det er farlig å bruke ting som ikke er utprøvd på 10000 mennesker i 7 år det vet jo alle... Gud vet hva som hadde skjedd om tobakk ble oppfunnet som nytningsmiddel i dag... tror dere det skulle selges i matbutikker eller engang selges på norsk marked når man vet at det er kreftfremkallende ?

Derimot dette midlet har en dokumentert effekt på medicinsk grunnlag, og det er at det faktiskt er med å beskytte kroppen mot uvb og uvc stråler da det lurer kroppen å produsere mer pigment som er kroppens eget forsvar mot sola, og det har bieffekten at du blir brun enten du legger deg i solveggen eller tar sprøyte... Dette er noe en lege motvillig bekreftet for meg, men han kan bli ansvarskyldig om han rekomanderer meg å bruke det og man opdager alorligere bivirkninger om 20 år... Det har han jo rett til da.. Men se de gjemmer gode virkninger og skremmer opp folk, fordi dette midlet ikke er testet i laboratorum på tusenvis av folk over lang tid.

Men er det noen som kan vise til alvorlige bivirkninger som har rammet mange ? Da mener jeg mer en hundre stykker og mere alvorlig en kvalme og økt libido og litt vondt i hodet en stund etter stikket.

Det er milioner av mennsker allerede som bruker/har brukt dette og for min del er det nok litt rart å tenke på dette som farlig da det ikke er mer folk som har dokumentert alvorlige bivirkninger og ingen meg vitelig som er direkte farlig...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest grynet

Jag har nu tagit tio doser är väldigt brun..;) första dosen vart jag väldigt dålig av vart kokhet blev otroligt illamående och spydde som en gris sen sov jag 12 timmar....nu känner jag inget alls men har upptäckt att jag fått väldigt mycket mer födelsemärken?väldigt mörka också

Lenke til kommentar
Gjest Malin

Noen som kan forklare meg nøyaktig hvordan man gjør det??

- hvor mye og hvor ofte skal man ta sprøytene?

- skal ikke sprøtene gå inn samme sted hver gang?

- skal sprøtene gå inn på magen eller låra?

- mulige bivirkninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...