Demantios Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Aha, ja da er det ikke vanskelig Noen som mener det er resept på insulinsprøyter ja, det stemmer ikke. Gjelder bare sånn pennedings ;P Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Gadd ikke stå å diskutere med gamle sura dama bak disken, så jeg bare gikk jeg... nå vet jeg i hvertfall apotek jeg skal gå til. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Dagens log: Tok dagens dose 13.50. Ingen bieffekter som jeg har merket. Tok ikke solarium, merket at jeg var litt solbrent på skuldrene. Ståkuk på morrra, mer enn "vanlig" morrabrød. Lettere for å bli kåt, ingenting annet å si. Snakkes i morra Lenke til kommentar
Gjest Guest_sindre_* Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 insulin sprøyter på 0,3 ml .. koster 165 for 100 stk jeg har mange (H) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har bare 4 igjen Gårsdagen gikk fint uten noen spesielle bivirkninger. Var fylesjuk, men det tror jeg neppe var MT sin skyld. Jobb i dag (*grøss*), så er ikke hjemme før 3 igjen, så blir litt senere i dag. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Slettet tre innlegg ang. kjøp og salg i forumet. Kommentarer til dette innlegget skal ikke gis i tråden, men på PM. Endret 13. august 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 De siste dagene har jeg tatt samme dose (1mg). Ingen merkbare rare ting som har skjedd. Ståkuk, føflekker og litt brunere. Nå har jeg bare en dose igjen, og jeg har heller ingen penger, så jeg får vente litt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Så du har fått føflekker av det? Hvor omfattende? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Føflekkene skal forsvinne gradvis etter 3-4 mnd etter hva jeg har erfart. Nå har jeg ikke vært spesielt plaget av det heller da, men men. Startet akkurat på en ny "kur". 20 brukerdoser. Håper jeg klarer å få god farge iløpet av en uke denne gangen slik at jeg ser bra ut til Bergensturen (Y) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ja, har fått 4-5 små føflekker i trynet, og litt flere på armene og sånn... no biggie for min del. Sluttet på MT i forgårs, har ikke mer igjen, men skal kanskje kjøpe noe mer når jeg gidder Dette var en testrunde, og det gikk bra. Merker at fallosen ikke står så mye lenger savner det litt haha... jarle out Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hvilke sprøyter bruker dere? Jeg har gått på en kur for noen måneder siden og brukte insulinsprøyter. spissen på sprøya var så kort, så når jeg var på slutten av en kur så kom det alltid bobler når jeg skulle trekke inns stoffet i sprøyta.. Noen som vet hva de sprøytene heter bare med lengere spiss? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hadde du 0.8mm spiss? Det hadde jeg, de funka fint de for min del... Var på apoteket i dag, og da hadde de ikke de, så fikk noen med lengre spiss, vet ikke hvor lange, for har ikke sett på de. Vet bare at de er 0.5ml, de jeg hadde før var 0.3ml. Liker ikke alle spørsmålene på apoteket når jeg skal ha sprøyter altså! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hadde du 0.8mm spiss? Det hadde jeg, de funka fint de for min del... Var på apoteket i dag, og da hadde de ikke de, så fikk noen med lengre spiss, vet ikke hvor lange, for har ikke sett på de. Vet bare at de er 0.5ml, de jeg hadde før var 0.3ml. Liker ikke alle spørsmålene på apoteket når jeg skal ha sprøyter altså! Tror jeg hadde det ja.. Det er jo mye bedre med lengere spiss? Hvilke spm får du a:P? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) I dag ble jeg spurt hva slags insulin jeg tok... Og jeg visste ikke engang at det var forskjellige typer Men fikk da til slutt. Jeg likte de med 0.8cm (mente centimeter i stad også ) spiss jeg, da kunne jeg bare kjøre den helt inn i magen Hadde ingen problemer med bobler. edit: De jeg har fått nå er 12mm spiss på, de er også 27G, de forrige jeg hadde var 30G. Disse heter U-100 Insulin, og er laget av Terumo. Endret 25. august 2008 av jale Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hehe ok : D Ja men hva er forskjellen på de sprøytene da? De du brukte før og de du fikk nå? Noe negativt at du er lengere? var digg og bare kunne de kjøre de helt inn og ikke tenke noe på det selvfølgelig, men da når de jo helt inn i beholderen med melanotan også : ) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tok beholderen opp ned, så gikk det fint. Jeg har ikke testet de nye jeg fikk, men kan jo ikke bare punche dem inn lenger da, må gjøre det litt mer kontrollert. Også er jo nåla litt tykkere, selv om det ikke er mye. Dessuten trenger jeg egentlig bare 0.1ml, så de gamle, på 0.3ml var fine. De nye er på 0.5ml, ikke for at det har noe å si da... De er helt sikkert fine. Kjøpte bare 10, så hvis de er rævva kjøper jeg andre neste gang. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 hehe ok : P hvilken side bestiller du fra forresten? kjører du 0,3 ml inn eller? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Kjørte 0.2ml inn, skal bare ta 0.1ml inn neste gang, bare blander det sterkere. edit: Tenkte jeg skulle sende deg en pm på hvor jeg kjøpte, men ettersom du ikke har noen bruker her så... Jeg vil nesten ikke skrive det her, men jeg vet om flere som sender innenfra norge. Har bare handlet hos en, gått veldig fint. Endret 26. august 2008 av jale Lenke til kommentar
Danny6 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kjørte 0.2ml inn, skal bare ta 0.1ml inn neste gang, bare blander det sterkere. edit: Tenkte jeg skulle sende deg en pm på hvor jeg kjøpte, men ettersom du ikke har noen bruker her så... Jeg vil nesten ikke skrive det her, men jeg vet om flere som sender innenfra norge. Har bare handlet hos en, gått veldig fint. Nå har jeg en bruker her, så er bare og sende PM ; )! Men hvorfor blande sterkere:D? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Blander det sterkere, så jeg slipper å injisere så mye av gangen. Det svir nemlig litt få grunn av det sterile vannet. Det vanlige er jo å injisere saltvann, men saltvann ødelegger peptidene i melanotanen, så det funker ikke. Sterilt vann er egentlig ikke til injisering, det står også på flaska Du får en PM nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå