Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Melanotan. Tips, bruk, erfaringer og innføring.

VonOs

Anbefalte innlegg

Leste om "vidundermiddelet" melanotan i vg forleden dag.

Dette middelet gjør at du blir naturlig brun, og eneste bivirkninger er noe redusert matlyst, og økt libido(økt seksuell lyst)

Noen som har erfaring med dette?

-noen som vet om det er lett å føre inn i landet(til privat bruk)?

Shoot! :)

Linker med div. info:

http://www.forskning.no/Artikler/2002/sept...r/1031140465.94

http://www.dagbladet.no/dinside/2002/09/04/347873.html

mvh.

Endret av VonOs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifølge lovverket så skal det fint gå ann å bestille det over nettet (fra EØS land), men det virker som tollerne følger noen helt andre lover og regler enn de vi får oppgitt på toll.no og legemiddelverket.no

Bestiller du hos mt2tan så får du pengene tilbake hvis pakken blir stoppet. Eller de sender pakken på nytt hvis du ønsker det.

Det meste av informasjon rundt stoffet kan du finne på http://melanotan.org .

Endret av tonna
Lenke til kommentar

Ja jeg har brukt det en gang. Kjøpte 10mg og kjørte en liten dose på 0.3mg om dagen. Fikk en fin farge, men det kommer mye raskere hvis man får litt sol på kroppen også. Merket ikke stort til bivirkninger. Det værste var vel å sette sprøyta de første gangene. Det er heldivis bare en liten insulinsprøyte man kan sette i feks magen og låret så man kjenner det ikke engang.

Lenke til kommentar
Leste om "vidundermiddelet" melanotan i vg forleden dag.

Dette middelet gjør at du blir naturlig brun, og eneste bivirkninger er noe redusert matlyst, og økt libido(økt seksuell lyst)

Noen som har erfaring med dette?

-noen som vet om det er lett å føre inn i landet(til privat bruk)?

Shoot! :)

Linker med div. info:

http://www.forskning.no/Artikler/2002/sept...r/1031140465.94

http://www.dagbladet.no/dinside/2002/09/04/347873.html

mvh.

9406550[/snapback]

Dette "middelet" er et peptide hormon. Det gir signaler til kroppen til å produsere og ut sondere melanin. Melanin er det stoffet som blant annet gjør deg brun. Dette er ganske nytt, og jeg personlig er ganske sikker på at vi for se flere bivirkninger, jo flere som begynner å bruke dette, og når personer har brukt dette over lenger tid. Det å tilføre kroppen ekstra hormoner fører i de fleste tilfeller til en viss ubalanse.

Endret av kengdal
Lenke til kommentar

Nå har jeg bestilt 20ml, så da får jeg håpe det kommer seg igjennom tollen:)

Får også prøve å gjemme det i en fryser ellernoe..ordner seg sikkert.

Hva slags sprøyter skal jeg spørre etter på apoteket, og hvor mye koster de?

Edit: Jeg bestilte hos m2tan. Sender de også med dette vannet som skal blandes i, eller er dette noe jeg også må kjøpe på apoteket? Hva heter isåfall dette vannet?

Endret av VonOs
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_kristine_*
Ja jeg har brukt det en gang. Kjøpte 10mg og kjørte en liten dose på 0.3mg om dagen. Fikk en fin farge, men det kommer mye raskere hvis man får litt sol på kroppen også. Merket ikke stort til bivirkninger. Det værste var vel å sette sprøyta de første gangene.  Det er heldivis bare en liten insulinsprøyte man kan sette i feks magen og låret så man kjenner det ikke engang.

9411138[/snapback]

HEi! Du har ikke noen linker eller tips om hvor man skal bestille dette?=) jeg vil også prøve=) finner ikke noen side hvor jeg kan bestille det:(

på forhånd takk :D

Lenke til kommentar
Ja jeg har brukt det en gang. Kjøpte 10mg og kjørte en liten dose på 0.3mg om dagen. Fikk en fin farge, men det kommer mye raskere hvis man får litt sol på kroppen også. Merket ikke stort til bivirkninger. Det værste var vel å sette sprøyta de første gangene.  Det er heldivis bare en liten insulinsprøyte man kan sette i feks magen og låret så man kjenner det ikke engang.

9411138[/snapback]

HEi! Du har ikke noen linker eller tips om hvor man skal bestille dette?=) jeg vil også prøve=) finner ikke noen side hvor jeg kan bestille det:(

på forhånd takk :D

9413202[/snapback]

Som tonna skriver lenger opp her, kan du bestille hos m2tan. Det var der jeg bestilte. (www.m2tan.com)

Lenke til kommentar

mt2tan.com. ikke m2tan.

Når du skal kjøpe sprøyter så kan du bare spørre etter insulin sprøyter.

Ang "blandevann" så følger det bare med på ordre over 30 eller 50mg tror jeg. Husker ikke hva man skal spørre etter på apoteket, men jeg har hørt om noen som vistnok har fått slengt i trynet at det er reseptbelagt :roll: Resept på saltvann med en dæsj alkohol i...

Skal prøve å finne ut hva det heter.

Endret av tonna
Lenke til kommentar

Det er flere sider man kan bestille det fra. feks melanocorp, bulknutrition.

Men det er bare å be de sjekke det opp en gang til ang resept. Det skal ikke være reseptbelagt.

Det går en tråd om melanotan på steroider.net. Vet ikke hvor populært det er å linke til andre fora, men her er det iallefall

http://www.steroider.net/index.php?name=Fo...iewtopic&t=6445

Tror det var her det sto det ang å kjøpe vannet på apoteket

Edit: Du kan jo spørre etter "sterilt vann for injeksjon" enkelt og greit :p

Endret av tonna
Lenke til kommentar

Det er 2 typer 10ml "Sterilt Vann" på Apoteket. Den med "gummi topp" er reseptbelagt, men så får du "engangs beholdere" som ikke er reseptbelagt.

Vedr. siste type må du benytte f.eks. 2ml og kaste resten da vannet ikke lenger er sterilt etter du fjerner toppen. Betalte 10 kr for 1 stk 10ml "sterilt vann til injeksjoner" uten resept.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Guru_*

Til deres opplysning ikkje forvent mirakler av melatonan.

De er få som blir brun av de uten soling,og 10 mg gir liten virkning.

20 mg er et minimum.

Som blandevann brukes sterilt vann,b-vann og aa-vann,dette går på kor lenge peptide er holdbart.

Bivirkninger som ein vil merke ganske snart er:kvalme,varme i ansikte (opptrer ofte rett etter injeksjon) symptomer som minner om influensa.

Vanlige doser å begynne med er 0,5-1 mg daglig,ein må prøve seg lit fram her(korleis ein reagerer på de)

Anbefalt maks dosering er 0,02mg pr kg kroppsvekt. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...